- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Bryan Ferry - Aother place, another time
Vedlegg
-
22.4 KB Visninger: 285
Chrissie Hynde var tøff, ja takk.JanR skrev:
Spennende! Spiller denne, og den er bra!united59 skrev:My Morning Jacket - Circuital
![]()
Lovende, så langt i lyttinga.
Todd skrev:Ja kan godt returnere den "spenningsfaktoren". Den fikk sekser i VG, så jeg. Skal sjekkes ut.united59 skrev:Spennende! Spiller denne, og den er bra!
Thurston Moore - Demolished Thoughts
![]()
Ja, det har kommer mye interessant i det siste etter en dårlig periode. Har ikke fått hørt Codes And Keys enda (ikke på P foreløpig).united59 skrev:Death Cab for Cutie - Codes And Keys
![]()
Strømmer på av interessante utgivelser om dagen. Denne er jeg litt tvilende eller avventende til, foreløpig.
Hva er P?Lyngen skrev:Ja, det har kommer mye interessant i det siste etter en dårlig periode. Har ikke fått hørt Codes And Keys enda (ikke på P foreløpig).united59 skrev:Death Cab for Cutie - Codes And Keys
Den Gene Clark plata der er bare helt fenomenal, fingern!65finger skrev:denne
jepp, ga den en fortjent 9 for noen stafetter siden. med min løsaktig omgang med karakterer burde den fått 10Townes skrev:Den Gene Clark plata der er bare helt fenomenal, fingern!65finger skrev:denne
Jeg får den ikke opp på S. Link? Kan ikke reklamere for Pir..b..united59 skrev:Hva er P?Lyngen skrev:Ja, det har kommer mye interessant i det siste etter en dårlig periode. Har ikke fått hørt Codes And Keys enda (ikke på P foreløpig).united59 skrev:Death Cab for Cutie - Codes And Keys
Den er på Spotify iallefall...
Da må jeg nesten sette på den her, lugn og fin skiveGeir Kristiansen skrev:![]()
Vinyl
Stram deg opp :Lyngen skrev:Jeg får den ikke opp på S. Link? Kan ikke reklamere for Pir..b..![]()
Da må jeg nesten vurdere Japan - Oil on Canvas som neste skive ut.JanR skrev:Da må jeg nesten sette på den her, lugn og fin skive
![]()
Vinyl.
/jan