Etter å ha sett video`n til Firs Aid kit`s "Emmylou" hvor det fråtses i sekterisk Parsonsmytologi, så er plata bestillt.lars_erik skrev:Herlig.
Om de er hardcore eller wannabe`s vet ikke jeg, men de får en sjanse.
|
Etter å ha sett video`n til Firs Aid kit`s "Emmylou" hvor det fråtses i sekterisk Parsonsmytologi, så er plata bestillt.lars_erik skrev:Herlig.
Er jeg kallet?Hansern skrev:denne
Ween - The Mollusk
Er det noen som føler seg kallet (dag?) så hadde det vært fint med en ween tråd....
virker som en litt uoversiktlig jungel av utgivelser, av noe varierende kvalitet; nybegynnere
trenger litt veiledning i starten
(SNoB hadde forresten ikke helt tålt lagringen :-\ )
ja min sønndag1234 skrev:Er jeg kallet?Hansern skrev:denne
Ween - The Mollusk
Er det noen som føler seg kallet (dag?) så hadde det vært fint med en ween tråd....
virker som en litt uoversiktlig jungel av utgivelser, av noe varierende kvalitet; nybegynnere
plutoniumsfet skiveHansern skrev:tar denne en runde først
Å det var godt. Men til hva?65finger skrev:ja min sønndag1234 skrev:Er jeg kallet?Hansern skrev:denne
Ween - The Mollusk
som hyrde for hanseren gjennom villvisset av Weenplaterdag1234 skrev:Å det var godt. Men til hva?65finger skrev:ja min sønndag1234 skrev:Er jeg kallet?Hansern skrev:denne
Ween - The Mollusk
P.S. Trodde en stund det sto 'skallet'. Da ble jeg litt groggy for jeg har store komplekser for min minkende manke.
Den tror jeg pinadø jeg har på vinyl et sted i de mørkeste gjemmer. Hmmm, kan være jeg må pusse støv an noen franske følelser på loftet.united59 skrev:Roy Harper -- HQ
![]()
Det kallet har jeg ikke fått. Roberten derimot, den er gutten sin det.65finger skrev:som hyrde for hanseren gjennom villvisset av Weenplaterdag1234 skrev:Å det var godt. Men til hva?65finger skrev:ja min sønndag1234 skrev:Er jeg kallet?Hansern skrev:denne
Ween - The Mollusk
P.S. Trodde en stund det sto 'skallet'. Da ble jeg litt groggy for jeg har store komplekser for min minkende manke.
Franske?dag1234 skrev:Den tror jeg pinadø jeg har på vinyl et sted i de mørkeste gjemmer. Hmmm, kan være jeg må pusse støv an noen franske følelser på loftet.united59 skrev:Roy Harper -- HQ
![]()