JanOlav
Hi-Fi freak
Porcupine Tree "Stars die".......
mvh
Hva slags musikk er Porcupine Tree?
Har hørt mye positivt om de!
Porcupine Tree "Stars die".......
mvh
En slags "videre utvikling" av Pink Floyd, litt mer prog og spennende variasjoner.... anbefales.......Hva slags musikk er Porcupine Tree?
Har hørt mye positivt om de!
Dessverre har du her fått tak i ett av de svakere albumene deres, men du behøver bare søke litt videre for å finne "sjelen" deres i deres katalog........ang . porcupine tree.
har et album av de : "stupid dream"
litt dystert,men behagelig. har holdt det gående siden tidlig 80-tall.
mvh s.
Back to basic, har endret avatar og signatur tilbake til det første jeg hadde, beklager forvirringen og surret!!! Life sucks sometimes.....Lucinda Williams "Essence".....fortsatt veldig betatt av denne dama..
Tord Gustavson Trio," THe ground".....
mvh
Og her har fått tak i deres rene instrumental skive......Var i platebutikken idag, og denne gangen klarte jeg ikke å styre nysgjerrigheten lenger: "Hva er det med dette Porcupine Tree greiene?" Vel, dette var tøft! I like it. ;D
Mvh. Johan
Fikk den selv (Morrisey) i posten idag, og etter noen gjennomspillinger ser den ikke ut til å bli noen gjenganger i spilleren med det første...Fikk den i posten idag. Høres mycket bra ut!
Kan tyde på det, velstand blaserer pleide jeg å si i tidene rundt The Smiths, kanskje uttrykket holder enda!?....Er faktisk litt enig. Den har vel ikke blitt spillt noe særlig etter at jeg fikk den. Den når liksom ikke helt opp til (den sammenlignbare?) You are the quarry. Savner litt av intensiteten fra litt tidligere tider. Kanskje Morrisey rett og slett har det for bra for tiden?
Mvh. Johan
Sitter nå å lytter på "Deadwing" fra hjemmesiden deres ;DOg her har fått tak i deres rene instrumental skive......
Har den ikke enda selv, men den er i posten ett sted....
mvh
Her må det tydeligvis fylles flere huller, kjøp på ;DSitter nå å lytter på "Deadwing" fra hjemmesiden deres ;D
Ser ut som jeg må fylle noen huller i samlinga ;D ;D