Go'dag mann kosteskaft
Æresmedlem
- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Puppmusikk: Nick Lowe; Jesus of cool
Vedlegg
-
64.8 KB Visninger: 172
Me likes very good the Aja ;D.lars_erik skrev:Denne nå.
Hmm. lars_erik da! Du har mange gode kvaliteter, men jaggu meg en del karakterbrister og. Kan være hun er din gudinne, men hun er jaffal ikke min!lars_erik skrev:Vår egen gudinne ;D
Bestedag1234 skrev:Denne deilige Beatlesplaten: Abbey Road
Herlig type ;D Og for en sveis, jobba hardr for å få det til å se ut som parykk.topline skrev:Dagen er ikke den samme uten...
Trenger jeg å smiske med deg ??? Har jeg ikke gjort det nok :lars_erik skrev:Bestedag1234 skrev:Denne deilige Beatlesplaten: Abbey Road
Det hjelper med smisking ;D
Den der er bare knallgod, Anonym!Anonym skrev:Eels - Daisies Of the Galaxy ;D
Enig, eneste feilen med albumet er at jeg ikke kjøpte det for 10 år siden.dag1234 skrev:Den der er bare knallgod, Anonym!Anonym skrev:Eels - Daisies Of the Galaxy ;D
LOL ;D. Det er da ikke albumets feilAnonym skrev:Enig, eneste feilen med albumet er at jeg ikke kjøpte det for 10 år siden.dag1234 skrev:Den der er bare knallgod, Anonym!Anonym skrev:Eels - Daisies Of the Galaxy ;D
Kan man skylde på noen andre - problemet løstdag1234 skrev:LOL ;D. Det er da ikke albumets feilAnonym skrev:Enig, eneste feilen med albumet er at jeg ikke kjøpte det for 10 år siden.dag1234 skrev:Den der er bare knallgod, Anonym!Anonym skrev:Eels - Daisies Of the Galaxy ;D