Fabelaktig stemme på den dama. Tysk band dette.Maggie Bell sang i Stone The Crows. Fantastisk sangerinne
Skulle vært et "?"Nei, de kom fra Skottland. Var vel en av medlemmene som døde av overledning da han plugget i instrumentet. Maggie Bell forsatte en solokarriere pluss hun sang i en gruppe som het Midnight Flyer
Maggie Bell sang i Stone The Crows. Fantastisk sangerinne
Jeg elsker den skiva der når jeg er litt nedpå. Fantastisk nerve han har.^Jackson Browne? Høres bra ut, og ga meg en god idé
Vis vedlegget 291290
Jackson Browne-Late For The Sky.
Lenge siden denne ble spilt sist.
Jackson Browne kommer til Bergen 12.6.2015.Jeg elsker den skiva der når jeg er litt nedpå. Fantastisk nerve han har.^Jackson Browne? Høres bra ut, og ga meg en god idé
Vis vedlegget 291290
Holder meg langt unna BergenJackson Browne kommer til Bergen 12.6.2015.Jeg elsker den skiva der når jeg er litt nedpå. Fantastisk nerve han har.^Jackson Browne? Høres bra ut, og ga meg en god idé
Vis vedlegget 291290
mvh
Jaja, får gå alene, da....Holder meg langt unna BergenJackson Browne kommer til Bergen 12.6.2015.Jeg elsker den skiva der når jeg er litt nedpå. Fantastisk nerve han har.^Jackson Browne? Høres bra ut, og ga meg en god idé
Vis vedlegget 291290
mvh
Når de herper laptopen, så. Noen fler som ikke får fram snuttene i IE? Hos meg vises de nå som sorte felt. Har måttet gå over til Reven.
Windows 8.1 her. Som sagt, så vises ikke snuttene som legges ut i IE. Kun som sorte felt. Funker med Reven.IE. funker fint på W. 7. proffessional.
mvh
Når du sier gå over til reven kan folk fort tro at du driver med noe helt annet .Når de herper laptopen, så. Noen fler som ikke får fram snuttene i IE? Hos meg vises de nå som sorte felt. Har måttet gå over til Reven.
Reven betyr Firefox, howard....