Kernzedd
Hi-Fi entusiast
- Ble medlem
- 10.04.2013
- Antall liker
- 273
Litt jazz: Tara O`Grady - A Celt in the Cotton Club
^Eh.... jazz??
Veldig bra, men det jazzer ikke. Høres mer ut som american folk.
Sier Reven
OK, denne låta er vel ikke akkurat Jazzy, men skiva er vel det man kategoriserer som jazz, da det er sagt, er vel ikke mye av det som regnes under jazz kategorien idag, det jazz engang var. Uansett er skiva en personlig liten favoritt.
En snutt fra ei tidligere skive, er ikke så mange gode videoer av henne, da det vel er selv utgitt mener jeg og huske.
Den reven var fet.^Eh.... jazz??
Sier Reven
OK, denne låta er vel ikke akkurat Jazzy, men skiva er vel det man kategoriserer som jazz, da det er sagt, er vel ikke mye av det som regnes under jazz kategorien idag, det jazz engang var. Uansett er skiva en personlig liten favoritt.
En snutt fra ei tidligere skive, er ikke så mange gode videoer av henne, da det vel er selv utgitt mener jeg og huske.
Den reven var fet.^Eh.... jazz??
Sier Reven
Har vært for mye på lugubre sider Lars Erik
Fortsetter med mammas stolthet. Altså meg.
Vis vedlegget 291512
Mama's Pride - Mama's Pride. Cairdeas Records. 1975(90).
1975 | Mama's Pride | full-length CD | Atco/Atlantic Records |
1976 | Uptown & Lowdown | full-length CD | Atco/Atlantic Records |
1992 | Guard Your Heart | full-length CD | Independent |
2006 | Alive and Well (live album) | double CD | Independent |
Et snev av "Annisette og Savage Rose" dette.Fabelaktig stemme på den dama. Tysk band dette.Maggie Bell sang i Stone The Crows. Fantastisk sangerinne
Mens noen har cojones av unevnelig materiale, spiller jeg denne.
Vis vedlegget 291572
Red Hot Chili Peppers - Blood Sugar Sex Magik.
Helt enig i at dette er deres beste. Slett ikke ille lyd på denne førsteutgaven heller. Når jeg tenker meg om, tror jeg denne ligger i en av eskene med oljeplast i kjellerenBeste utgivelsen deres. Har denne på vinyl hjemme
Mens noen har cojones av unevnelig materiale, spiller jeg denne.
Vis vedlegget 291572
Så du har den på vinyl. Og jeg har den på CD. Her er det noe som ikke stemmerBeste utgivelsen deres. Har denne på vinyl hjemme
Helt enig i at dette er deres beste. Slett ikke ille lyd på denne førsteutgaven heller. Når jeg tenker meg om, tror jeg denne ligger i en av eskene med oljeplast i kjellerenMens noen har cojones av unevnelig materiale, spiller jeg denne.
Vis vedlegget 291572
]