Aha, godt det ikke var quiz da. Kan veldig lite om hip hop .Han vet godt at vi ikke syns det er hipt å hoppeQuiz?Hip-Hop fra Østlandet.
Derfor gidder han ikke poste bilde og snutt, som en demonstrasjon mot oss med god smak
Hvis ikke du har denne, L_E, må du skaffe deg den:Bugge Wesseltofts skive er en jeg spiller mye i forbindelse med julen. Flotte arrangementer på kjente julesanger;
Denne skiva spiller jeg også en del i forbindelse med julen, selv om det ikke er utpreget julsk;
Vis vedlegget 295756
Jan Johansson-Jazz på svenska.
Jan Johansson var av de som gikk bort alt for tidlig. Denne skiva er spilt inn i 1964, og han døde i 1968- 37 år gammel.
Takker, howard_nor, men skjønner ikke helt hvordan dette skjedde. I går sto jeg i +/- 9940 innlegg, og plutselig har jeg nesten 100 nye innlegg....begriper ingenting!Gratulerer Tkr
Du har nok involvert deg for sterkt i krangletråder som har vært midlertidig stengtTakker, howard_nor, men skjønner ikke helt hvordan dette skjedde. I går sto jeg i +/- 9940 innlegg, og plutselig har jeg nesten 100 nye innlegg....begriper ingenting!Gratulerer Tkr
mvh
Åja, krangletråder....men 100 innlegg, da gitt....???Du har nok involvert deg for sterkt i krangletråder som har vært midlertidig stengtTakker, howard_nor, men skjønner ikke helt hvordan dette skjedde. I går sto jeg i +/- 9940 innlegg, og plutselig har jeg nesten 100 nye innlegg....begriper ingenting!Gratulerer Tkr
mvh
Selv fikk jeg 60 nye innlegg i går... Fra en av Roysens tråder.
En jævla bråkmaker!Åja, krangletråder....men 100 innlegg, da gitt....???Du har nok involvert deg for sterkt i krangletråder som har vært midlertidig stengtTakker, howard_nor, men skjønner ikke helt hvordan dette skjedde. I går sto jeg i +/- 9940 innlegg, og plutselig har jeg nesten 100 nye innlegg....begriper ingenting!Gratulerer Tkr
mvh
mvh
En jævla bråkmaker!Åja, krangletråder....men 100 innlegg, da gitt....???Du har nok involvert deg for sterkt i krangletråder som har vært midlertidig stengt
mvh
Den var faktisk bedre enn forventet. Nesten som Avalon, del 2.Hvordan var denne?
Gratulerer m. æresmedlemskap.En jævla bråkmaker!Åja, krangletråder....men 100 innlegg, da gitt....???Du har nok involvert deg for sterkt i krangletråder som har vært midlertidig stengt
mvh
Jaja...Får begynne å oppføre meg bedre....
mvh
Takker!Gratulerer m. Æresmedlemskap.En jævla bråkmaker!
Jaja...Får begynne å oppføre meg bedre....
mvh
mvh
Den var faktisk bedre enn forventet. Nesten som Avalon, del 2.Hvordan var denne?
Lyden var også godkjent.
Takk Da er den på lista. Håper bare den ikke er ødelagt av loudness...Den var faktisk bedre enn forventet. Nesten som Avalon, del 2.Hvordan var denne?
Lyden var også godkjent.
Mens man har et helt avslappet forhold til jula; det er da lenge igjen-musikk.
Vis vedlegget 295848
Peter Greens Fleetwood Mac - The Pious Bird of Good Omen. Epic ESCA 5422. 1969(91).
Ja, denne er det Peter Green som har skrevet- ikke Santana.
Skal ned på Dippern etterpå å hente siste Bryan Ferry pluss Eva Cassidy boksen.
Må vente til mandagen
Men det blir kanskje litt finsk prog i helga