Minnet meg på at humidoren har fått stått i fred alt for lenge. Dags/kvelds for å sprette en H Upmann Connossieur No. 1...pedal skrev:Det er et privilegium å få røyke sigar i sin egen stue på en hverdag! Sukk.
Hva røyker du?
Hmm... lurer på hvordan det blir med Upper Ten fra norges-glass? Må nok teste i kveld ;DTrane skrev:Må si det er mye mer behagelig å prøve glass/whisky-kombinasjoner enn kabel/elektronikk...om enn ennå mer nerdete da seff ;-)
oddgeir skrev:Jeg sitter og ser på en Moulin De Montagnac 2006. Merlot og Cabernet.
Innkjøpt av en usedvanlig hyggelig araber i en vinbutikk i Boulogne sur Mer i sommer.
Litt spent på om den klarer å fremkalle magien fra sommerens seiltur langs franskekysten.
;D ;DSting skrev:Det enkle er ofte det beste ;D
Jeg hadde en kjæreste som het Linda. Svært gode erfaringer med henne.mazzy_star skrev:Noen som erfaring fra denne forresten?
Linda
Denne Linda har tydeligvis drikkeerfaring. Ingen puslete liste som ble presentert der, definitivt ikke typisk damedrikke........oddgeir skrev:Jeg hadde en kjæreste som het Linda. Svært gode erfaringer med henne.mazzy_star skrev:Noen som erfaring fra denne forresten?
Linda
ErosLoveking skrev:Denne Linda har tydeligvis drikkeerfaring. Ingen puslete liste som ble presentert der, definitivt ikke typisk damedrikke........oddgeir skrev:Jeg hadde en kjæreste som het Linda. Svært gode erfaringer med henne.mazzy_star skrev:Noen som erfaring fra denne forresten?
Linda
(fra et mannsjåvenistisk ståsted)
Det kan jo hende denne Linda hadde gått tom for Pech Canei, og derfor måtte plyndre sin fars barskapoddgeir skrev:Tiltredes. Dette er en kvinne fra øverste hylle.ErosLoveking skrev:Denne Linda har tydeligvis drikkeerfaring. Ingen puslete liste som ble presentert der, definitivt ikke typisk damedrikke........oddgeir skrev:Jeg hadde en kjæreste som het Linda. Svært gode erfaringer med henne.mazzy_star skrev:Noen som erfaring fra denne forresten?
Linda
(fra et mannsjåvenistisk ståsted)
TskTsk, så vi er ikke gamle nok for eget barskap. Kjære deg.mazzy_star skrev:Det kan jo hende denne Linda hadde gått tom for Pech Canei, og derfor måtte plyndre sin fars barskapoddgeir skrev:Tiltredes. Dette er en kvinne fra øverste hylle.ErosLoveking skrev:Denne Linda har tydeligvis drikkeerfaring. Ingen puslete liste som ble presentert der, definitivt ikke typisk damedrikke........oddgeir skrev:Jeg hadde en kjæreste som het Linda. Svært gode erfaringer med henne.mazzy_star skrev:Noen som erfaring fra denne forresten?
Linda
(fra et mannsjåvenistisk ståsted)![]()
Det får holde med en flaske Nipozzano om dagen.room skrev:Ringnes Juleøl kl D
Tamme greier.
Ingen bombe egentlig, siden Ringnes er synonymt med formatert pregløst skvip. Heldigvis den eneste flaska jeg kjøpte.
Eros! Man gjør noen kjøp man er glad for at man ikke gjorde i større kvanta. Nipozzano Reserva 2005. Åpnet 1 til av den nu!?? eller.. 8)