|
Skal ikke Unterberger nytes med noen form for germansk pilsner mon tro?om.s skrev:Miller´s og Underberger.....
mvh
;D mulig det, men her foretrekkes, av de lyse, Amerikanske lagers, men det er bare en forsmak til det röde som kommer til pastaen og kyllingen litt senere...Vidar P skrev:Skal ikke Unterberger nytes med noen form for germansk pilsner mon tro?om.s skrev:Miller´s og Underberger.....
mvh
Mvh Vidar P
;D ;D ;Dbambadoo skrev:Ringnes "den ekte pilsener"..
Tok litt tid å venne meg til turska kafa, men har etterhvert blitt glad i det. Det er dog ment som en sosial drikk som best inntas rundt lunsjtider i diskuterende samvær. Det er ikke uten grunn at man har et ordtak her som sier at "intet er så ensomt som å måtte drikke sin kaffe alene".Gjestemedlem skrev:Sliter med å finne en drikkenes kopp kaffe her nede i syd.
Enten kan jeg velge noe grumsete oppkok servert i fingerbøl eller ta til takke med ymse varianter av instant "kaffe".
Jeg ville ikke forurenset denne kremen av vodka med blandevann! Den må drikkes bar!Fenalaar skrev:I kveld?
og![]()
![]()
Johan-Kr
Degtine? Gi meg heller en duggfrisk vyturys!ErosLoveking skrev:Lithuanian Vodka
org. Lietuviska Degtine, Svarainiu skonio
og noe lokale greier på 75%, som faktisk holdt på å sette en garva eksiltrønder ute av spill et lite øyeblikk.