Du tar feil.....Vidar P skrev:det ble liksom aldri til at jeg kjøpte ei kasse Muga '94... men jeg tror ikke den var veldig lagringsdyktig;
Åhh.... nå ble jeg misunneligerato skrev:Du tar feil.....Vidar P skrev:det ble liksom aldri til at jeg kjøpte ei kasse Muga '94... men jeg tror ikke den var veldig lagringsdyktig;
Jeg drakk min siste av en 6pack på tirsdag, og den har aldri vært bedre, fløyelsmyke tanniner, rik og moden frukt med lette anslag til lagringsaromaer. Vinen har alri vært bedre balansert enn nå, som ung var den i overkant syrlig husker jeg.
Kaule lorpe med svolkkizen skrev:Doppio Passo!! 8)
lark skrev:Kaule lorpe med svolkkizen skrev:Doppio Passo!! 8)
2 deler surmelk, en del pesto og 1 del karamellsaus. Kjøres i hurtigmikser og drikkes i høye avkjølte glass.kizen skrev:lark skrev:Kaule lorpe med svolkkizen skrev:Doppio Passo!! 8)
Å det er?
Perfekt mulighet til å bli kvitt litt Bache eller Braastad som har sneket seg under juletreet da... eller DDE cognacen som står bakerst i skapet å freser og spytter... ;DSpiralis skrev:ER sylte forkjølet og alle smaksløker er halvdøde. Totalt bortkastet å drikke edle varer! :-[ :'(
Sympati anyone??
DDE cognac har ALDRI passert dørstokken her!novgarod skrev:Perfekt mulighet til å bli kvitt litt Bache eller Braastad som har sneket seg under juletreet da... eller DDE cognacen som står bakerst i skapet å freser og spytter... ;D
Har ikke hatt den ære! 8)C._Alshus skrev:Er Bache dårlig?
Hors D'age er iallefall meget god, IMHO.
Nå har det som oftest vært VSOP eller XO fra Bache som har dukket opp under mitt juletre (fra jobben, familie og "venner"), og det er revegift synes nå jeg da. XO er liketil nokså dyr revegift, med tanke på hva en kan få av andre cognacer til prisen....C._Alshus skrev:Er Bache dårlig?
Hors D'age er iallefall meget god, IMHO.
Vant en liten slik i det lokale vinlotteriet (det er alltid to premier: en flaske vin og en "ettellerannetannet").C._Alshus skrev: