Griffenfeldt
Hi-Fi freak
Nettopp drukket 10 mml Radioaktivt Jod. 3 dager i isolat.
Smakte saltvann.
Smakte saltvann.
Det får du sikkert til... :bambadoo skrev:Skal faktisk snart ha meg en liten bayer er planen
Takker.Torja skrev:Lykke til, håper alt går bra
Fint tips! har et lite lager med prosecco som skal bankes ned i kveldGjestemedlem skrev:Erzherzog Johann Schilcher Sekt Brut
Frist og fruktig østerriksk musserende vin. Deilig lett og tørr sommervin med hint av jordbær og rips.
Svært lettdrikkelig og frisk vin, anbefales som alternativ til prosecco. Kommer det flere varme dager skal det havne flere av denne i kjøleskapet... men der blir de sikkert bare noen timer.
# 80447 på polet
Det er en skål jeg er med på !vredensgnag skrev:Men vi skåler for bedre dager på rypefjell!
Naboen har innført "Catch and release" på rypejakta. Han skyter bevisst ved siden av ( sier han ;D ) for å markere at han "kunne ha...."vredensgnag skrev:For andre år på rad blir det ikke avfyrt skudd mot ryper. Bestanden er for lav, og jeg får meg ikke til å skyte.
Hehe, jævli bra!Spiralis skrev:Naboen har innført "Catch and release" på rypejakta. Han skyter bevisst ved siden av ( sier han ;D ) for å markere at han "kunne ha...."vredensgnag skrev:For andre år på rad blir det ikke avfyrt skudd mot ryper. Bestanden er for lav, og jeg får meg ikke til å skyte.
Du må da ha et lager av godt øl i skapet. Sjerpings!room skrev:Skulle gitt minst 78 spenn for to til av disse nå. (lærer aldri)
Hadde kylskåpet fullt av Aass fat, så beholdningen av godt øl var tilstede. Men det var det med å ha flere av de som går under "godteri"..C. Alshus skrev:Du må da ha et lager av godt øl i skapet. Sjerpings!room skrev:Skulle gitt minst 78 spenn for to til av disse nå. (lærer aldri)
Gjestemedlem skrev:Endelig fant jeg Nøgne Ø sin sake på polet. De hadde kun den ene utgaven, så det ble med den.
Yamahai Muroka Junmai-shu
Vanskelig å beskrive smaken, men behagelig rund i munnen med smak av tørket fleinsopp og melon. Kan tenke meg at denne faller i smak hos folk som liker whisky.
ErosLoveking skrev:slettes ikke helt idiotisk