Roberten
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 10.10.2008
- Antall liker
- 1.505
Siden jeg innbilte meg at det var torsdag igår, fortsetter jeg likesågodt som om det var fredag og skjenker et lite glass rødt ikveld. Nipozzano Reserva 2007 for å være mer nøyaktig.ErosLoveking skrev:Går noget i surr med dagene : . Trodde i et svakt øyeblikk det var torsdag og åpnet kjekt en juleøl isted. Onsdag jo!!, tror nesten jeg jekker en til.
I mangel på Hansa julebrygg har jeg nå en Hansa juleøl.ErosLoveking skrev:nå er det faktisk fredag!
Avrunder kvelden med en årets Hansa Julebrygg. Foreløpig den klart beste av 7 typer jeg har smakt av årets pappa-julebrus i butikk.
pahf skrev:Pokker, jeg er tom for pils, men har skapet fullt i brennvin, dette lover dårlig for morgendagen...
Tomorrows just another day...Spiralis skrev:pahf skrev:Pokker, jeg er tom for pils, men har skapet fullt i brennvin, dette lover dårlig for morgendagen...
Hvis der blir noen morgendag............................?
Og hvordan smakte det?mteinum skrev:
Ser ut som en utmerket Juletre fest. Her er det nå en førJuls fest med akkevitt(Løitens linje som vanlig) og Ringnes Juleøl...Brasse skrev:
Svakt bilde frå helgas juleøltest. 8 stk i test. Haandbryggeriet på topp, Brewdog og Nøgne Ø hakk i hel.
Verten hadde og eit ukjent liter heimebrygga IPA på tapp i stova :-*
Ja!baluba skrev:Jeg har visst kjedelige drikkevaner i forhold til de fleste her, for i Casa baluba går det i julebrus fra Grans.