6,5% Belgisk øl brygget i Spania. Tja, langt, langt ifra det værste som har passert systemet, god sødme/ettersmak.C. Alshus skrev:ErosLoveking skrev:slettes ikke helt idiotisk
![]()
Godt?
6,5% Belgisk øl brygget i Spania. Tja, langt, langt ifra det værste som har passert systemet, god sødme/ettersmak.C. Alshus skrev:ErosLoveking skrev:slettes ikke helt idiotisk
![]()
Godt?
Går det an? Blir ikke det litt som Toshiba innmat i en....(host, host); altså juks?ErosLoveking skrev:6,5% Belgisk øl brygget i Spania.
juks og bedrag, men kjøleskapet skulle tømmes.erato skrev:Går det an? Blir ikke det litt som Toshiba innmat i en....(host, host); altså juks?ErosLoveking skrev:6,5% Belgisk øl brygget i Spania.
Vicarious skrev:Nyter en helt vanlig kjedelig Ringnes. Men smaker fortreffelig likevel.
Tror alt drikke blir bedre med TOOL ;Droom skrev:Vicarious skrev:Nyter en helt vanlig kjedelig Ringnes. Men smaker fortreffelig likevel.
Etter Tool kanskje?
Ifølge nicket!
Rikelig med Famous først, så går det nok ned skal du se.......baluba skrev:Etter en middag som skal lages snart, så blir det litt Famous Grouse på meg. Men nederst i kjøleskapet (ikke mitt kjøleskap!) fant jeg noen bokser og flasker Seidel. Hva f... er det? Er det mulig jeg overlever en slik opplevelse? Og trengs det et solid grunnlag for å orke det? Det er greit å være forberedt på hva som venter en, så man ikke sløser med andres drikke ved å helle det ut i vasken til slutt.
Med andre ord helt drikkbar, selv for en som ikke er full enda. Da begynner det å bli en lovende kveld, vil jeg tro.room skrev:Seidel er en helt vanlig pils brygget av Aass! No more no less!!!