Chalshus
Hi-Fi freak
I går drakk jeg en Nørrebro Brygghus La Granja kaffestout. Helt ok, litt for tynn i konsistensen. Sier meg enig i det kjempetorsken skriver på siden sin: http://kjempetorsken.wordpress.com/2011/06/17/norrebro-la-granja-stout/
I et svakt øyeblikk trodde jeg du hadde fått i kattungene en skvett single malt, men jeg gned galskapen ut av øynene.pahf skrev:En liten skvett Glenfiddeich for å feire at jeg endelig har fått gitt bort kattungene!!
Skal ikke kimse av Highland Park, syns den er fin jeg åJanR skrev:Måtte prøve ett par sånne, utrolig hva en finner i hylla på Rema.
Og en lille ved siden av
Dazed trua den her på meg, ikke så ille lei å be jeg da når sant skal sies :
Takk Dazed, kan leve med den her
/jan
Kaffe er en egen vitenskappahf skrev:Skal ikke kimse av Highland Park, syns den er fin jeg å
Her er det nykvernet kaffe med bønner fra Maihaugen på Lillehammer. De bør holde seg til det de kan og ikke kaffe tydeligvis..
Øl i dag og så blir det vel vann i morgen for meg ;Dpahf skrev:Vann idag, etter litt for mye i glasset i går...
Kos dere med det, jeg spiller litt >Metallica i DTS HD Master 5.1, jepp, blu-rayen. Ustabilt vær tilsier kos inne...Spiralis skrev:Iste med isbiter. Det er for varmt til å tenke på noe annet for tiden ! 32 grader er faktrisk "nok" i Finnmark !
Oj, steike !Spiralis skrev:Iste med isbiter. Det er for varmt til å tenke på noe annet for tiden ! 32 grader er faktrisk "nok" i Finnmark !
Hjemmelaget, antar jeg? Hvilken type/smak?Spiralis skrev:Iste med isbiter. Det er for varmt til å tenke på noe annet for tiden ! 32 grader er faktrisk "nok" i Finnmark !
Stavanger-øl skal selvsagt ha iddis istedenfor etikett.ottone skrev:Oj, steike !Spiralis skrev:Iste med isbiter. Det er for varmt til å tenke på noe annet for tiden ! 32 grader er faktrisk "nok" i Finnmark !
Ikke så her, regntungt og kjølig. Akkurat passe til å drikke lokalt øl.
Stavangers eneste bryggeri, Lervig, står bak denne suksessen.
God lukt av frukt og jord, smak av humle, og med godt fyldig skum. Og sånn fin etikett.
De gikk vel tomme for iddiser, og måtte lage en ny i samme stil. Riktig fin, og helt uten fiskelukt.baluba skrev:...........
Stavanger-øl skal selvsagt ha iddis istedenfor etikett.
Halvfabrikat, Liptons smak av fersken.baluba skrev:Hjemmelaget, antar jeg? Hvilken type/smak?
Først Waragi, så en bittelite glass med Glenlivet.ottone skrev:De gikk vel tomme for iddiser, og måtte lage en ny i samme stil. Riktig fin, og helt uten fiskelukt.baluba skrev:...........
Og hva drikker så herren baluba en dunkel sommeraften?
Riserva eller? Enig i at den er svært bra. Det har gått en god del av den hos oss og har blitt vår favoritt Amarone.ThomasO skrev:Musella Amarone 2006. Fantastisk vin jeg har hatt gleden av å drikke noen ganger tidligere
Kos degSleiven skrev:http://m.flickr.com/lightbox?id=2841865410
Sendt fra min iPhone
Kald ungarsk pils Soproni nr2 på strøget i Budapest ( vaci Utca ). Tror jeg har råd til en til og en to Retters lunch til 66 kr. Pils til 18kr halvliteren er meget bra her p strøget hvor noen turistfeller tar 45 kr. Oppe i bakgata her får man en 3retters lunch til 27kr!! Fortsatt god ferie folkens
Torja skrev:Kos degSleiven skrev:http://m.flickr.com/lightbox?id=2841865410
Jepp og når det er fritt internett på Pauls bistro kan jeg via appen Radio i Norge nyte pilsen til akkopagnement av NRK sin sommer radio... Livet er herlig dere
Sleiven
Sendt fra min iPhone
Kald ungarsk pils Soproni nr2 på strøget i Budapest ( vaci Utca ). Tror jeg har råd til en til og en to Retters lunch til 66 kr. Pils til 18kr halvliteren er meget bra her p strøget hvor noen turistfeller tar 45 kr. Oppe i bakgata her får man en 3retters lunch til 27kr!! Fortsatt god ferie folkens
Du liker den du også ?Torja skrev:Nei se hva jeg kom over på smart club'en.
Spitfire
Det er kansje å ta litt hardt i. Den har karakter, uten tvil. Ikke for alle og envær. Men den fins altså på Smart Club i alle fall, skulle man være intresertSpiralis skrev:Du liker den du også ?Torja skrev:Nei se hva jeg kom over på smart club'en.
Spitfire
Minner meg på at jeg fortsatt har en bærepose med porsjonspakninger med Waragi stuet vekk et eller annet sted...baluba skrev:Først Waragiottone skrev:De gikk vel tomme for iddiser, og måtte lage en ny i samme stil. Riktig fin, og helt uten fiskelukt.baluba skrev:...........
Og hva drikker så herren baluba en dunkel sommeraften?
Fin kvalitet over hele linja der: mjukvare, drikkevare og hardvare.Torja skrev:Nei se hva jeg kom over på smart club'en.
Spitfire
Hva må du betale på Smart Club?Torja skrev:Det er kansje å ta litt hardt i. Den har karakter, uten tvil. Ikke for alle og envær. Men den fins altså på Smart Club i alle fall, skulle man være intresertSpiralis skrev:Du liker den du også ?Torja skrev:Nei se hva jeg kom over på smart club'en.
Spitfire