Torja
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 01.03.2008
- Antall liker
- 1.028
Har ikke Spotify lenger, så kan ikke se denne, men nå spiller jeg Chickenfoot sin Blu-ray konsert med DTS HD Master 6.1... ;D
Ingen fare jeg har denne vellagrede ;Dlaidback skrev:Ai, ai, hvilket øl!
Husk å planlegge innkjøp av juleøl, salget starter på mandag!
Beer Geek Breakfast, fra Mikkeller.
Jeg anser det mer som et løfte enn en trussel.Andy skrev:En må regne med visse konsekvenser. ;D
En trussel som får selv den tøffeste mann til å ty til flaska.. ;DAndy skrev:En må regne med visse konsekvenser. ;D
Nei, ikke ueffent i det hele tatt. Fortsetter delvis i samme lei. Har endel Maltesers som må spises før eller siden, og flasken står jo der og frister.C. Alshus skrev:Ingen ueffen kveld det der, baluba.
Fornøyd med Dalmore?
Et must i skapet?
Ikke bra, men alt er ikke laget for alles gane. Du skulle ha korka'n og latt den stå til neste gang du er så full at du ikke merker forskjell på edel drikke og sølevann.C. Alshus skrev:Tirsdag morgen smakte jeg på en Herslev Bryghus Barley Wine 2006 årgang. Det var ingen høydare. Entet harølet begynt å bli gammelt, eller så likte jeg den rett og slett ikke.
Centimeter tykk beige skumtopp som legger seg som en ring relativt fort, men forsvinner ikke. Mørk brun i glasset. Lukter treaktig, litt blåskimmelost aktig, ikke så fruktig, men kanskje mer jordete om dere skjønner meg. Smaker er som en Brun på speed. Ganske solid alkoholsmak, metallisk, noe bitterhet, karboneringen er fin, ettersmaken er lang, men smaken, den funker ikke for meg. 75% av flaska gikk i vasken.
Livet i bobil er undervurdert!C. Alshus skrev:Middagen. Jegergryte med finnbiff/sopp. Potetstappe og Noras rørte tyttebær. Nøgne Ø Brun og Aas Gourmet Stout til maten.