Takk!Her har det jaggu vært stille lenge. Håper det står bra til. Etter å ha sett litt fotball føles det helt rett å ønske fortsatt god jul
Jekla god den øllen, ja, synd jeg bare hadde denne ene. Var rett før jul på min første og muligens siste harrytur i dette årtusen. Hadde det ikke vært for øl med hjem og godt selskap, veit jeg ikke om det er verdt det. Bilkjøring....zzzDu har fått fatt i Turbo øl fra mine hjem trakter, vært på tur eller er det til salgs her også nå? Bryggeriet har tatt over min gamle hjemme bane fotboll IK Grim, jaja til en god sak da!
Får lokke strilen over fjellet, kommer bare ikke på noen spesiell anledning ennå.Spørs om du tåler at Turnberryene er henvist til bakrommet da, Eros.
Men ja, noen øl, flere skiver og enda mer skitpreik snart, en strålende idé det.
Øhhhh, er ikke du på vannvogna da? Dette er øllmusikk, nytter ikke uten, nei.Testet raskt The Sonics da den kom ut, og forsøkte igjen etter at jeg så den på listen til Townes, men ble i beste fall ganske lunken til utgivelsen. Tok det på kontoen for alder og fremskreden haifai-sykdom. Tenkte jeg skulle gi den et siste forsøkt da du plasserte dem på topp. Har akkurat kjørt en omgang hvor nabo og kone var fraværende, og volumet har vært akkurat så høyt at det suser litt i ørene etterpå. WOW, kanonfett!!! Helt klart made to be played load. Nå er det sjeldent at jeg har mulighet for å kjøre 90dB i stuen så derfor setter jeg den heller på første plass over det som kunne vært en skikkelig tøff konsertopplevelse
Det tenkte jeg ikke på. Konge! Har noe enda bedre i venteØhhhh, er ikke du på vannvogna da? Dette er øllmusikk, nytter ikke uten, nei.Testet raskt The Sonics da den kom ut, og forsøkte igjen etter at jeg så den på listen til Townes, men ble i beste fall ganske lunken til utgivelsen. Tok det på kontoen for alder og fremskreden haifai-sykdom. Tenkte jeg skulle gi den et siste forsøkt da du plasserte dem på topp. Har akkurat kjørt en omgang hvor nabo og kone var fraværende, og volumet har vært akkurat så høyt at det suser litt i ørene etterpå. WOW, kanonfett!!! Helt klart made to be played load. Nå er det sjeldent at jeg har mulighet for å kjøre 90dB i stuen så derfor setter jeg den heller på første plass over det som kunne vært en skikkelig tøff konsertopplevelse
Ingen vits i det, gutten har jo bare noe gammal psykrockfunkgaragepunkpop fra unaiten, var der tidligere idag å sjekka, ikke noe å ha.Si hvor nøkkelen ligger du så skal jeg berge samlingen! og ta med et titalls kg. havsnask når du allikevel er der oppe... Godt år BTW!
Ja, har jo forstått at du er en sucker etter svart.Får må ha følelse hver gang jeg ser de DIY høyttalerne!
Ser du gjør det du kan for å holde varmen. God helg!
Pyse! Hva med en dukkert før det fryser til?Æsj, bare mildværet jo
Vis vedlegget 360544
Det er ikke kaldt, før elva er islagt. Sånn er det bare.
Alltid velkommen du. Iallefall når du tar med kona, såklart.Takk for kaffe, marsipan og parkering.
Alltid Like hyggelig hos deg Roar. God lyd også.