Slukzter sitter nok oppe i hele natt og spiller igjennom dem.. husk han prøver bare og agere tøff nå.. og offisielt ha kredden i orden....![]()
Slukzter sitter nok oppe i hele natt og spiller igjennom dem.. husk han prøver bare og agere tøff nå.. og offisielt ha kredden i orden....![]()
Rart det der, han prøver fortsatt å få tilbake kredden, den som forsvant da han forelska seg i Kari Bremnes. Mens verdigheten, den som også gikk heden i det momentet, i påska 1982, den prøver han ikke å få tilbake. Forstår ikke helt det der.Slukzter sitter nok oppe i hele natt og spiller igjennom dem.. husk han prøver bare og agere tøff nå.. og offisielt ha kredden i orden....![]()
![]()
Disco og livsglede i samme setning? Den var ny.åh kom igjen nå, united.
dælj på med disco og annet livsglad musikk.
skrell av deg t-skjorta, gå ut på balkongen og ta deg en snurr.
da tenker jeg de mondene kvinnfolka på løkka ryker på en smell.
Takk, min mor har i en av alder av 83 omsider begynt å få noen plager, men hun er fortsatt sprekere enn meg.Livet gir og livet tar. Fikk vondt da jeg leste ovenstående. Selv har jeg mistet venner som var i 40- og 50-årene. Glemmer dem aldri.
---------------------
Du får ha god tur og et godt opphold på Grip. Send bilder. Og hvordan står det til med din mor?
Selv drar jeg til Surnadal først om 4 uker.
Ka svarten... e det nordlendinga som har forvilla sæ så langt sør...??
aah, håper fjorårets bacalaolag nå har etablert seg som en fast tradisjon.Vis vedlegget 545462
Jupp. Det ser ut til å kunne bli en HFS-bacalao denne høsten også.
Vis vedlegget 545463
Kokekaffe er tingen. Fatter hadde dønn makan kjel.Vis vedlegget 545904
Haha. Full storm midtsommers. Her kan det bli moro. Verden er ikke helt på stell.
Blir mer
Vis vedlegget 545905
Kokekaffe.![]()