Kona påsto det skulle bli deilig å ha meg hjemme noen dager. Etter et par timer har hun begynt å bli usikker.....Dere er noen sløfokker altså! Har vært på lang tur i dag!BTW, fine fiskekasser du har hanket inn, Karmis! Hørte og så på de i Munchen for to år siden.
Det blir vanskeligere og vanskeligere å holde seg oppdatert når man blir eldreSame shit new wrapping...
ja selvsagt!Onsdag er turdag!
den er nydelig ja. Noen dager er den også min calexico-favoritt, andre stunder er det en av sikkert et trettitalls andre låter som topper lista.litt morramusikk til deg, united.
min calexico favoritt.
ka farsken?
Ikke mye på tv akkurat nå som trigger behovet for rød neglelakkbetennelser mellom stortærne skal man nok ikke kimse av?
Den søte kløe derimot, den kan neglisjeres.
Var sjøl hos fotpleier på mandag. Planen var å få rød neglelakk, men endte opp med å bli skjært og borret i.
Jepp, uavhengig av om det var et reservelag var det en særdeles traurig greie!sikter du til ikke-spektakkelet i Nederland? Det trigget vel mest behovet for sniffing av lakk. Uansett farge.
Har vært i Guernika et par ganger jeg også. Det er vel litt surrealistisk å være der, en søvnig småby i Baskerland med den voldsomme historie. Som ikke er så veldig synlig. Enda mer inntrykk gjør det å se Picasso-maleriet på museet i Madrid. Det er et utrolig mektig skue.Snadder! Rava rundt i mat og vinrus i Bilbao og San Sebastian for tre år siden. Stas! Vi tok også turen opp til Guernica. Mine spanske kollegaer skjønte ikke, og hadde absolutt ingen forståelse for at min kone og jeg ville opp der. Sårene har nok ikke grodd helt enda nei.
Nope, ikke fordi det regner, men fordi jeg måtte jobbe. Eller mer presist: måtte på jobben.Etter all den gode maten (helstekt flyndre er fantastisk) så er du vel ute og går en tur da..? Onsdag i dag!
det er en bum i oss alleunited walk the earth.
du er flink til å komme deg ut på tur for frisk luft og mosjon, beundringsverdig.
legg gjerne turen til sørmarka neste gang, så kan du stikke innom meg og få kaffe og påfyll.
Kommer brått og hardt.....hehe, har kun én dag fri i uka og en rygg som krever kupert gange, så kan ikke ta smålige hensyn som vær og form og lyster.
Overdrev i går, det blir tre dager på sofaen nå.
På vei hjem fra marka er det normalt sterkere og mer leskende saker enn kaffe jeg har på hjernen da, men du fikser vel det også du, tipper jeg.
takk for invitten, kommer brått og hardt
du vet, her i den siviliserte hovedstaden tenker vi ikke i de baner straks noen kommer i såkalt skade for å bruke et uheldig uttrykk - i motsetning til dere svette, "bebarbeidende" mannfolk i grisgrendte strøk.Kommer brått og hardt.....hehe, har kun én dag fri i uka og en rygg som krever kupert gange, så kan ikke ta smålige hensyn som vær og form og lyster.
På vei hjem fra marka er det normalt sterkere og mer leskende saker enn kaffe jeg har på hjernen da, men du fikser vel det også du, tipper jeg.
Lykke til, rama!
Nå skjønner jeg ingenting! Jeg har da strengt tatt ikke ment noen ting, men registrerer at du flotter deg på oss landsens gutters bekostningdu vet, her i den siviliserte hovedstaden tenker vi ikke i de baner straks noen kommer i såkalt skade for å bruke et uheldig uttrykk - i motsetning til dere svette, "bebarbeidende" mannfolk i grisgrendte strøk.Kommer brått og hardt.....hehe, har kun én dag fri i uka og en rygg som krever kupert gange, så kan ikke ta smålige hensyn som vær og form og lyster.
Lykke til, rama!
Har en haug med Anton Berg på innkomne, men det tar et par uker før jeg får dem. Mine ørkesløse turer inn på supern i nabolaget har ikke gitt den forjettede julemarsipanfangst.Lgrons58;2978 929 skrev:Med så mange skritt bør du vel fylle på med litt marzipan og øl for ikke å svinne helt bort.