Nei. Er du klar over hvor mye musserende vin det krever?såså, det går vel an å nyte livet selv når man har pause fra all damesjekkinga.
Nei. Er du klar over hvor mye musserende vin det krever?såså, det går vel an å nyte livet selv når man har pause fra all damesjekkinga.
nei jeg er nok litt ute av trening derNei. Er du klar over hvor mye musserende vin det krever?
ehh, nei, vi greidde IKKE å ta ett bilde av blotet. Ikke to heller.Og de geriatriske gubbene greide å få tatt ETT bilde av dette blotet?![]()
Heldigvis tørr og lett snø å flytte på i daghaha, nei, men så at lyset var tilgivende.
Men mindre du mener det motsatte og ser noe jeg ikke ser.
Vinduene kunne vært vaska, men prioriterte å skufle unna litt snø i dag. Kan ikke gjøre husarbeid hver uke.
Ja måtte ta den før den blei tung, tenkte jeg. Etter å ha sjekket på Yr om det i den nærmeste tid kom regn som kunne fjerne snøen for meg. Hvor er regnet når man trenger det?Heldigvis tørr og lett snø å flytte på i dag![]()
Jeg kan i hvert fall svare deg på hvor regnet er når man ikke trenger detJa måtte ta den før den blei tung, tenkte jeg. Etter å ha sjekket på Yr om det i den nærmeste tid kom regn som kunne fjerne snøen for meg. Hvor er regnet når man trenger det?
100 døgn uten regnDog, jeg har vel vært ca 100 døgn i Bergen, har aldri sett en regndråpe der, tror det bare er jug og bedrag. Dere vil vel ikke ha utenforstående inn.
Gir mening. Mai er ofte helt konge i BergenHehe, flaks. Men det var vel alltid mai da jeg var der. Festspillene, nattjazz, jobb og fritid. Det er vel ofte fint seint om våren i Vest-Norge
Snu skruene og kapp dem.Vis vedlegget 793699
Nerdet også litt med japaneren i dag
Vis vedlegget 793700
satte på den en bedre pickup
Vis vedlegget 793701
ut med denon dl-110 og inn med AudioTechnica ART-9. Som er tyngre, så jeg måtte også skifte motvektslodd i et tyngre.
Fornøyd, men ikke overrasket over det.
Finn noen kortere da. Det ser ikke bra ut den veien.de kan kappes, men det er i praksis omtrent umulig å snu dem. I alle fall for meg.
Og vi ungene ville ikke ha det vi fikk heller! Det var da gjerne stekt løk og raspet gulrot til seibiffen.Mange av mennene i vår foreldregenerasjon var lite glade i grønnsaker... for mange var det liksom ikke ordentlig mat...![]()
Haha, folk som kjenner meg, tror mer på at jorda kan være flat enn at jeg skulle forville meg inn i et sånt etablissement. Som ikke ville bety noe positivt for helsa, men tvertimot, i praksis ville det fungere som en effektiv avlivingsanstalt.Så først kun øverste del av første bildet med platevaskeren, og trodde du hadde begynt med slike helsestudio greier![]()