nei jeg er nok litt ute av trening derNei. Er du klar over hvor mye musserende vin det krever?
ehh, nei, vi greidde IKKE å ta ett bilde av blotet. Ikke to heller.Og de geriatriske gubbene greide å få tatt ETT bilde av dette blotet?
Heldigvis tørr og lett snø å flytte på i daghaha, nei, men så at lyset var tilgivende.
Men mindre du mener det motsatte og ser noe jeg ikke ser.
Vinduene kunne vært vaska, men prioriterte å skufle unna litt snø i dag. Kan ikke gjøre husarbeid hver uke.
Ja måtte ta den før den blei tung, tenkte jeg. Etter å ha sjekket på Yr om det i den nærmeste tid kom regn som kunne fjerne snøen for meg. Hvor er regnet når man trenger det?Heldigvis tørr og lett snø å flytte på i dag
Jeg kan i hvert fall svare deg på hvor regnet er når man ikke trenger detJa måtte ta den før den blei tung, tenkte jeg. Etter å ha sjekket på Yr om det i den nærmeste tid kom regn som kunne fjerne snøen for meg. Hvor er regnet når man trenger det?
100 døgn uten regn Du må holdt deg innendørs i mørke kneiperDog, jeg har vel vært ca 100 døgn i Bergen, har aldri sett en regndråpe der, tror det bare er jug og bedrag. Dere vil vel ikke ha utenforstående inn.
Gir mening. Mai er ofte helt konge i BergenHehe, flaks. Men det var vel alltid mai da jeg var der. Festspillene, nattjazz, jobb og fritid. Det er vel ofte fint seint om våren i Vest-Norge
Snu skruene og kapp dem.Vis vedlegget 793699
Nerdet også litt med japaneren i dag
Vis vedlegget 793700
satte på den en bedre pickup
Vis vedlegget 793701
ut med denon dl-110 og inn med AudioTechnica ART-9. Som er tyngre, så jeg måtte også skifte motvektslodd i et tyngre.
Fornøyd, men ikke overrasket over det.
Finn noen kortere da. Det ser ikke bra ut den veien.de kan kappes, men det er i praksis omtrent umulig å snu dem. I alle fall for meg.
Og vi ungene ville ikke ha det vi fikk heller! Det var da gjerne stekt løk og raspet gulrot til seibiffen.Mange av mennene i vår foreldregenerasjon var lite glade i grønnsaker... for mange var det liksom ikke ordentlig mat...
Haha, folk som kjenner meg, tror mer på at jorda kan være flat enn at jeg skulle forville meg inn i et sånt etablissement. Som ikke ville bety noe positivt for helsa, men tvertimot, i praksis ville det fungere som en effektiv avlivingsanstalt.Så først kun øverste del av første bildet med platevaskeren, og trodde du hadde begynt med slike helsestudio greier