TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Lar den stå litt. Riktig på de du har svart på bortsett fra "Gullguttene". Her er et hint:
Gullguttene Aston Martin V8 (egentlig en maskert DB6) og Dino 206Resten vet jeg ikke. Mener bobbysocks hadde en stor lilla cab eller kanskje jeg tenker på cowboylaila?Kanskje litt mer vrien denne, mer kjendiser/tvserier:
Cannon var ikke det en lincoln continental coupe med ovalt vindu i c-stolpen (eg b kanskje da det var hardtop)
Rockford
The Pursuaders/Gullguttene (Tony Curtis/Roger Moore) volvo p1800? (Edit: var helgenen jeg tenkte på)
Mr Bean (ønsker to bilmerker) mini og reliant robin
Miami Vice jukse ferrari daytona på corvettebasis og ferrari testarossa
Jerry Seinfeld (i serien m samme navn) saab
Bilen til Penny i Big Bang Theory (og hva er "greia" med den)
Smokey & the Bandit
Nightrider
Bobbysocks
Volvo sport?^Og hva het bilen når den var produsert i Sverige?
Ja, unskyld^Mener du Knight Rider?
Ikke Volvo Sport.
det var P1800S^Og hva het bilen når den var produsert i Sverige?
958-X1?^Og hva het bilen når den var produsert i Sverige?
Nå er du nerdete!! 1971 eller noe deromkringNår sluttet volvo med kistehåndtak på 140?
P1800S ble svart i #412P1800S. "S" for Sverige.
TT. Tony Curtis kjørte Dino, ikke Ferrari Dino. Skal vi være nerdete så skal vi være nerdete. Ferraris småbiler, biler med færre enn 12 sylindere, het kun Dino fra 1968 til 1976
Riktig. Innfelt kom i 1972. Trykknappen var svart på 71 og blank på 70. Forøvrig er 70 siste år med logo på panseret. [\nerdoff]. 72 er vel også siste år med slarkomatic gearoverføring.Nå er du nerdete!! 1971 eller noe deromkringNår sluttet volvo med kistehåndtak på 140?
Riktig. Innfelt kom i 1972. Trykknappen var svart på 71 og blank på 70. Forøvrig er 70 siste år med logo på panseret. [\nerdoff]Nå er du nerdete!! 1971 eller noe deromkringNår sluttet volvo med kistehåndtak på 140?
--69 ?Og ventilasjonsruten i fordøren på 140 og 160 serien forsvant i 19--
1974. Da de fete fangerne kom, men fronten var rett. Skrå kom i 75Og ventilasjonsruten i fordøren på 140 og 160 serien forsvant i 19--
setten på bukk og tell hjul som snurrerHvordan skille en Audi TT mk1 fra en Mk1 quattro, bortsett fra emblemer
Tror du kan bruke automatoljeHva slags olje skal man bruke på HS-forgassere? I hvilke tilfeller skal man bruke disse oljene?
Hah!!!!
hah hah hakke peiling. NerdHva slags olje skal man bruke på HS-forgassere? I hvilke tilfeller skal man bruke disse oljene?
Hah!!!!
Riktig. Den skrå fronten kom i 75, da ble det 240.1974. Da de fete fangerne kom, men fronten var rett. Skrå kom i 75Og ventilasjonsruten i fordøren på 140 og 160 serien forsvant i 19--
For det første må jeg be ydmyksk om unskyldning. Jeg skrev HS-forgassere, men mente SU. Stor kudos til VSP som ante hva jeg snakket om. Applaus.Tror du kan bruke automatoljeHva slags olje skal man bruke på HS-forgassere? I hvilke tilfeller skal man bruke disse oljene?
Hah!!!!
Hvilken av B-20 motorene?Og tenningstidspunktet på en Volvo B-20 er ?