Go'dag mann kosteskaft
Æresmedlem
- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Blood diamond.
Litt for lang, imo.
Litt for lang, imo.
Har hørt den er temmlig klein så jeg så Salt isteden som også har kleien øyeblikk. hva syntes du om filmen?ou812rh skrev:Siden madamen og meg liker en actionfilm i ny og ned så gikk vi på denne
OU812
Tror det noen ganger kommer litt an på forventinger. Mine forventninger var 2t mer skyting, kampsport, og eksplosjoner x2. Det som ble kleint var da det liksom skulle være noe "dypere" dialoger, men det varte i 5 min Så jeg gir den godkjent og jeg trakk på smilebåndet ved et par anledninger.65finger skrev:Har hørt den er temmlig klein så jeg så Salt isteden som også har kleien øyeblikk. hva syntes du om filmen?ou812rh skrev:Siden madamen og meg liker en actionfilm i ny og ned så gikk vi på denne
OU812
Takker! får fyke bort på en kino å få sett denou812rh skrev:Tror det noen ganger kommer litt an på forventinger. Mine forventninger var 2t mer skyting, kampsport, og eksplosjoner x2. Det som ble kleint var da det liksom skulle være noe "dypere" dialoger, men det varte i 5 min Så jeg gir den godkjent og jeg trakk på smilebåndet ved et par anledninger.65finger skrev:Har hørt den er temmlig klein så jeg så Salt isteden som også har kleien øyeblikk. hva syntes du om filmen?ou812rh skrev:Siden madamen og meg liker en actionfilm i ny og ned så gikk vi på denne
OU812
OU812
Plott, hvilken plott ;DØivindJ skrev:Sylvester har slengt seg på dagens greie, som er null historie.
Filmen er som det sies. Det brukes et minutt på hver del av "plottet".
det er nesten bedre med null historie enn den historien de forsøkte å fortelle i "salt" lo godt av den historienØivindJ skrev:Sylvester har slengt seg på dagens greie, som er null historie.
Filmen er som det sies. Det brukes et minutt på hver del av "plottet".
The girl: "I want to leeeeave, but I can`t"ou812rh skrev:Plott, hvilken plott ;D
+1decibelius skrev:Meget bra film - en av de beste svenske jeg har sett.room skrev:Ondskapen. (2003)
Den er basert på en delvis selvbiografisk bok av Jan Guillou med samme navn.
Skal ikke begi meg ut på noe stor anmeldelse, men kan anbefale denne.
Sterk film om oppvekst på 50tallet!
Leste novella her i vår, som forøvrig er skrevet av Stephen King. Den er meget bra. Same regissøren filmatiserte vel også King's "The green mile"; en annen ypperlig Stephen King bok.room skrev:the shawshank redemption
Fy flaten for en film.. Har sett denne ørten ganger og blir aldri lei.
The Shawshank Redemption kom i skyggen av Forrest Gump under Oscarutdelingen. Ikke at FG er en dårlig film, men denne er i mine øyne bedre!
Terningkast 7..
Enig,en helt utrolig god film.room skrev:the shawshank redemption
Fy flaten for en film.. Har sett denne ørten ganger og blir aldri lei.
The Shawshank Redemption kom i skyggen av Forrest Gump under Oscarutdelingen. Ikke at FG er en dårlig film, men denne er i mine øyne bedre!
Terningkast 7..
Likte denne så godt at jeg gikk to dager på rad for å se den. Som du skriver; estetisk nydelig.Mbare skrev:På kino, i kveld:
Positivt overrasket. Estetisk nydelig, lavmælt, stilfult, joda, absolutt verdt å se.
Da jeg ikke har sett verken Danser med ulver eller Pochahontas er kanskje Avatar verdt å se....C. Alshus skrev:Avatar. Spektakulær visuelt, men kjedelig innholdsmessig. Samme plott som Danser Med Ulver, Pochahontas og sikkert fler. Forutsigbar. Terningkast 3 ?