...og den går på ?
...og den går på ?
Fant den ikke på norsk Prime. Vpn/utlandet?
Ønsket blir oppfylt 20 juniSå at Avatar: The Way of Water (2022) dukket opp på Itunes, hoppet på med en gang:
Jeg hadde ikke noe problem med lengden på filmen, som Kane69 nevnte i et tidligere innlegg.
Fantastisk film, James Cameron er en unik regissør. Utrolig godt laget, spennende - flott å se på og grom lyd.
Jeg håper inderlig at det kommer en blu ray utgave i 3D - blir svimmel av å tenke på hvordan det blir å se filmen da....
Prøvde meg på den jeg også, skrudde av etter ca 30 min.Ghosted
Vis vedlegget 924871
Apple+
Action komedie, ikke mye å rope hurra for her. Finns langt bedre alternativer hvis man vil ha en popkorn film.
begynte å se denne men gjesp så dårlig desverreØnsket blir oppfylt 20 juni
Avatar: The Way Of Water; Arrives On 4K Ultra HD, Blu-ray 3D, Blu-ray & DVD June 20, 2023 From 20th Century Studios | Screen-Connections
'Avatar The Way Of Water' 4K Ultra HD, Blu-ray 3D, Blu-ray, DVD Release Date, Details and Artworkscreen-connections.com
Håper på en god 3D utgave, kan bli episk!
Helt enig, har prøvd å se denne nå to ganger, men begynner med oppvasken etter ca litt over en time.begynte å se denne men gjesp så dårlig desverre
Ble nysgjerrig på denne og jeg er enig, bra film!Antlers (2021)
Dette er dystre greier - veldig godt laget, utsøkt filmet. Jeg likte denne filmen veldig godt.
Regissøren, Scott Cooper har jeg sans for - han har laget bl.a. Hostiles og The Pale Blue Eye - en å følge med på.
Edit: Den finnes på Disney+.
Det er vel en grunn til Peter Bradshaw`s totale slakt av denne filmen; Avatar: The Way of Water review – a soggy, twee, trillion-dollar screensaver | Film | The Guardian . Dette er en film jeg ikke vil kaste bort tid på, det finnes så mye annen film som er milevis bedre.Avatar The Way of Water på Disney+ stream ble en skuffelse for min del (hadde ikke høye forventninger heller).
Lyd og bilde var jo meget bra, men filmen i seg selv burde vært en time kortere, hadde det ikke vært for at dama ville se det siste så hadde jeg avsluttet omtrent midt i.
Nesten som dokudrama å regne, de fleste i denne filmen spiller seg selv, og lever faktisk det livet som portretteres.
Det var jeg faktisk ikke klar over. De gjorde en svært god jobb, må jeg si.Nesten som dokudrama å regne, de fleste i denne filmen spiller seg selv, og lever faktisk det livet som portretteres.
Hvem trenger fiksjon når man har en helt reeell postakopalyptisk virkelighet å ta av.
Det postfinansapokalyptiske samfunn. Du leste det første gang her.