_RoDa_
Ikke så veldig hifi-freak lengre
...men man skal ikke gi opp av den grunn!Er et ganske klin kokus umulig å svare på
Plutselig har du både en tidsmaskin og sjangs på ho som serverer på kafeen.
(hvis du har 5G fra Teila, da)
...men man skal ikke gi opp av den grunn!Er et ganske klin kokus umulig å svare på
Duelund ideer - tror ikke meget mere. Flemming Rasmussen og Steen Duelund var gode venner. Gryphon bruger en del Duelund komponenter også.John Dunlavy eller de store Gryphon Højttalere, som Duelund vist har været med til at udvikle.
Elektro magnetisk felt eller sådan noget, membranen var vel elektrisk ledende. Jeg havde Quad ESL 63 for over 40 år siden.Hvilken driver er det snakk om?
Jeg hørte Gryphon Posidion på en messe i Munchem for ca 10 år siden. Det var klart den bedste lyd på messen.Duelund ideer - tror ikke meget mere. Flemming Rasmussen og Steen Duelund var gode venner. Gryphon bruger en del Duelund komponenter også.
Dersom Hifiklubben hadde solgt XTZ ville de med lang avstand til nestemann vært Norges mest solgte høyttalere i «godt-over-Elkjøp-nivå» klassen. Vil si nesten et mysterium det at ikke flere oppdager dette merket, nesten så jeg lurer på om XTZ hadde vært en størres suksess dersom prisene deres var høyere...Jeg har ingen klar referanse, er kun ute etter best mulig lyd for minst mulig penger (les: det trenger ikke absolutt være det billigste). Kan jo ikke si noe annet enn at jeg er fan av Seas- og Accuton-drivere og jeg liker simpelheten av slik som XTZ sine høyttalere, lite jåleri, men ser bra ut og spiller bra til en pris jeg kan forsvare å betale.
Tidsmaskinreklamen er spilt inn på kaffen på Harestua....men man skal ikke gi opp av den grunn!
Plutselig har du både en tidsmaskin og sjangs på ho som serverer på kafeen.
(hvis du har 5G fra Teila, da)
En av mine store drømmer en gang i tiden. Hørte flaggskipet i Munchen 2016 - Satt i brennpunkt i hele seansen. - Var Ok, men har mye bedre lyd hjemme.Jeg hørte Gryphon Posidion på en messe i Munchen for ca 10 år siden. Det var klart den bedste lyd på messen.
Det skal være sikkert. Noen ser på prisen som viktigst, noen utseende, noen at det er selvgjort og noen få setter lyden som viktigst parameter.Smag og behag er forskelligt. Der findes ikke et et entydigt svar.
Ja, du mener jo du har verdens bedste lyd . Men var det ikke dig som havde hjemmebesøg af et hifi-magasin?En av mine store drømmer en gang i tiden. Hørte flaggskipet i Munchen 2016 - Satt i brennpunkt i hele seansen. - Var Ok, men har mye bedre lyd hjemme.
De fleste vil da til enhver tid sætte lyden som det vigtigste. Dog vil jeg ikke havde det godt med at bo i et hjem, som ligner f.eks de billeder sven palvig lægger ind.Det skal være sikkert. Noen ser på prisen som viktigst, noen utseende, noen at det er selvgjort og noen få setter lyden som viktigst parameter.
Han har nok et pent møblert hjem og en dedikert hule der han prøver å perfeksjonere lyden etter eget ønske.De fleste vil da til enhver tid sætte lyden som det vigtigste. Dog vil jeg ikke havde det godt med at bo i et hjem, som ligner f.eks de billeder sven palvig lægger ind.
Nåvel, synes lyden er på et bra nivå ja, men verdens beste har jeg aldri nevnt. Hifimagasiner skal underholde de som er lesere og kjøpere så da skriver de i forhold til det. Skal det diskuteres muligheter for lydforbedringer og veier videre her i heimen, er ikke hifiskribenter de jeg kontakter.Ja, du mener jo du har verdens bedste lyd . Men var det ikke dig som havde hjemmebesøg af et hifi-magasin?
I andre enden av skalaen har vi de som er skråsikre. Og selv om de tar feil, så skal de ikke gi seg på tørre møkka, for "å ha rett" er viktigere enn å lage god lyd.Han skiftet mening han også, etter han kritiserte MTM for å et for fokusert lydbilde. Da ha begynte for seg sjøl, konstruerte han høyttalere med MTM Konfigurasjon. Stoler ikke helt på sånne utøvere!
NorwayNo way
Vær nysgjerrig og bruk ørene, da finner en veien selv i tåkeheimen av svada.Jeg er ikke så sikker på om skråsikkerhet er så dumt egentlig...... for man må brenne for en ide og stå 100% bak den for å komme noen vei, ikke sant? Hvis ikke så bare vingler man og kommer ingen vei.
Trur eg skal kunne finne på minst ti andre ting som er dummare....Å lytte til svada/hifiskribenter er vel omtrent det dummeste man kan gjøre
Orkar ikkje, må jobbe i hagen snart. Så du får nøye deg med to; fyllekøyring og spele Lotto.Gi oss den lista da.....
Sånn må det være. Hvor hadde feks Elon Musk vært uten en slik holdning?Ser det dreier seg mot: jeg kan/vet best hos noen. Som forventet det egentlig
Du har nok vore uheldig. Men det er verre å betale på forskot. Når det gjeld dumme handlingar, altså. Når det gjeld kva villspor ein skal fylgje, er det såpass mykje å velje i at du sikkert kjem i mål langs eitt av desse.Nå tenkte jeg på ifm å få god lyd da.... i så fall har ingen ting ledet mer mer på villspor enn å lese den såkalte hifi pressen.
Du trykkjer deg uklårt ut, tykkjer eg..Ser det dreier seg mot: jeg kan/vet best hos noen. Som forventet det egentlig
Tja. Man har stadig blitt lurt av skribenter som prediker viktigheten av kabler, strømrensing og alskens fjas. Og "matching".... for noe sprøyt. Jeg har enda til gode å lese et hifiblad som faktisk sier noe med substans om de VIKTIGSTE tingene for å oppnå god lyd.Du har nok vore uheldig. Men det er verre å betale på forskot. Når det gjeld dumme handlingar, altså. Når det gjeld kva villspor ein skal fylgje, er det såpass mykje å velje i at du sikkert kjem i mål langs eitt av desse.
Jeg venter i spenningSånn må det være. Hvor hadde feks Elon Musk vært uten en slik holdning?
Har møtt han ett par gange. Hyggelig type, vil absolutt si at han var en av de beste til at tjene penge på sine høyttalere.Arnie Nudell