En kan drømme om å vinne i Lotto. Men først må kupongen leveres. Heldigivis har Norsk-Tipping gjort det enkelt slik at man nå kan abonnere fast på ønsket antall retter hver uke. Jeg kaller det derfor for drømmeskatt heller enn gambling.Orkar ikkje, må jobbe i hagen snart. Så du får nøye deg med to; fyllekøyring og spele Lotto.
Kvifor ikkje bli skribent og tene deg rik på hifisynsing?En kan drømme om å vinne i Lotto. Men først må kupongen leveres. Heldigivis har Norsk-Tipping gjort det enkelt slik at man nå kan abonnere fast på ønsket antall retter hver uke. Jeg kaller det derfor for drømmeskatt heller enn gambling.
Hver mandag kommer det en SMS med informasjon om skattetrekk pålydene 110,-.
...så langt kan jeg vel greit bekrefte Arve sin påstand
......likvel har haifai skribenter kostet meg mer penger enn drømmeskatten så....
Som du har gjort.Og måtte bo på det forblåste Vestland, som underbetalt lærer. NeppeKvifor ikkje bli skribent og tene deg rik på hifisynsing?
Har du kommet dit ennå at du må fordele kapitalen på flere banker på grunn av kapasitetsbegrensninger?Kvifor ikkje bli skribent og tene deg rik på hifisynsing?
Har du kommet dit ennå at du må fordele kapitalen på flere banker på grunn av kapasitetsbegrensninger?
Zzzzzzz..... Her må ting stemme såklart.... Djizzez... Dette er en hobby ikke en religion... Gir vel beng i å pugge konstruktører om en ikke gidder...Det er på grensen til påfallende at så mange bare nevner navn, uten å nevne produkter eller virksomheter de er tilknyttet. Er det meningen at alle som ikke umiddelbart vet hvem de er skal føle at de ikke har peiling?
Når ein held det gåande på lærarløn, vert perspektivet noko anna enn dei som tener stort på hifi-utvikling......Har du kommet dit ennå at du må fordele kapitalen på flere banker på grunn av kapasitetsbegrensninger?
Det gleder meg å kunne seie at eg kan tykkje synd i flatlendingane som har hatt drittver i mai, medan eg snart har modne jordbær.....Som du har gjort.Og måtte bo på det forblåste Vestland, som underbetalt lærer. Neppe
Det er vel som i idretten, de med størst kjeft blir best kjent, uavhengig om de er i toppen eller ei. Kun de med litt peiling kjenner andre navn enn de som gjør et nummer ut av seg.Det er på grensen til påfallende at så mange bare nevner navn, uten å nevne produkter eller virksomheter de er tilknyttet. Er det meningen at alle som ikke umiddelbart vet hvem de er skal føle at de ikke har peiling?
En sånn hvem er best kåring blir litt irrelevant for meg.Det er vel som i idretten, de med størst kjeft blir best kjent, uavhengig om de er i toppen eller ei. Kun de med litt peiling kjenner andre navn enn de som gjør et nummer ut av seg.
Hva er dine topp tre personer du har mest sansen for innen audio?
Det vet jeg ikke. For det første ville jeg nok ikke nøye meg med tre, og for det andre ville jeg nok sette personer som har funnet opp viktige nyvinninger langt høyere enn de som nødvendigvis har hatt kommersiell suksess. Det er nok også en del folk der ute som hyppig blir rangert høyt, men som jeg ville rangert lavt på grunn av manglende kreativitet, begrenset forståelse av psykoakustikk og til tider også svært marginal faglig kompetanse.Det er vel som i idretten, de med størst kjeft blir best kjent, uavhengig om de er i toppen eller ei. Kun de med litt peiling kjenner andre navn enn de som gjør et nummer ut av seg.
Hva er dine topp tre personer du har mest sansen for innen audio?
Jeg tolker slike tråder som dette som "hvem har du mest sansen for" mer enn noe annet. Alt annet blir like meningsløst som å si at Messi er en bedre fotballspiller enn Manuel Neuer.En sånn hvem er best kåring blir litt irrelevant for meg.
Alle bygger vel på hva andre har gjort før.
Den første innen reprodusert lyd var vel Edison
Men for all del, a pissing contest kan være underholdende det
Det er gode poenger. Kommersiell suksess handler vel så mye om riktig sted til riktig tid som ren kvalitet eller genialitet, så det er en ikke-faktor for min del.Det vet jeg ikke. For det første ville jeg nok ikke nøye meg med tre, og for det andre ville jeg nok sette personer som har funnet opp viktige nyvinninger langt høyere enn de som nødvendigvis har hatt kommersiell suksess. Det er nok også en del folk der ute som hyppig blir rangert høyt, men som jeg ville rangert lavt på grunn av manglende kreativitet, begrenset forståelse av psykoakustikk og til tider også svært marginal faglig kompetanse.
Å kunne bo på Vestlandet, mange fjell unna all «stress-idiotien» i Oslo 3 & omegn, må jo bare være en gave fra Ham der Oven. Hadde min bedre halvdel villet være med, hadde jeg bodd helt nede i fjæra mot Atlanter’n i vest, se sola brenne ned i havet hver eneste dag. Hvor en råbra kaffemaskin og et råbra musikkanlegg er alt annet som måtte befinne seg på 3-punkt sjekklista for et himla godt liv.Det gleder meg å kunne seie at eg kan tykkje synd i flatlendingane som har hatt drittver i mai, medan eg snart har modne jordbær.....
Med netthandel så går det jo til og med an å få tak i kvalitets kaffe ute i havgapet.Å kunne bo på Vestlandet, mange fjell unna all «stress-idiotien» i Oslo 3 & omegn, må jo bare være en gave fra Ham der Oven. Hadde min bedre halvdel villet være med, hadde jeg bodd helt nede i fjæra mot Atlanter’n i vest, se sola brenne ned i havet hver eneste dag. Hvor en råbra kaffemaskin og et råbra musikkanlegg er alt annet som måtte befinne seg på 3-punkt sjekklista for et himla godt liv.
Ikke nødvendigvis.Det har vel på sett og vis kommet til en slags ende på veien når det etterlyses vintage elementer til åndsvake priser.
Du er en fin romantiker, du. Se sola brenne ned i havet hver eneste dag? Da må du lenger vest, mulig helt til Hawaii. Du er heldig om du får se sola brenne ned i havet et par ganger i løpet av året her på Vestlandet.Å kunne bo på Vestlandet, mange fjell unna all «stress-idiotien» i Oslo 3 & omegn, må jo bare være en gave fra Ham der Oven. Hadde min bedre halvdel villet være med, hadde jeg bodd helt nede i fjæra mot Atlanter’n i vest, se sola brenne ned i havet hver eneste dag. Hvor en råbra kaffemaskin og et råbra musikkanlegg er alt annet som måtte befinne seg på 3-punkt sjekklista for et himla godt liv.
Kaffi frå Hermann er rett nok urbant, men drikkandes. Og så tek vi snøggbåten til Bergen, der vi helser på nye og gamle hifipusharar. Høgt nivå på hifiutstyret, stort sett. Iallfall der eg vankar...Med netthandel så går det jo til og med an å få tak i kvalitets kaffe ute i havgapet.
Stikke innom nærmeste hi-fi asyl derimot, det blir en ekspedisjon
Før var det veldig greitt om morgonen. Eg kunne sjå Hurtigruta på veg nordover, og visste då at eg hadde akkurat tida og vegen til å komme meg på jobb. Men no har han derre Hegnar-fyren m.fl. øydelagt morgonrutinene mine.Du er en fin romantiker, du. Se sola brenne ned i havet hver eneste dag? Da må du lenger vest, mulig helt til Hawaii. Du er heldig om du får se sola brenne ned i havet et par ganger i løpet av året her på Vestlandet.
Jens Gregersen kan bare det der.Modifix.
Nå er det ikke sånn at vi ser sola hver dag her borte, men vi setter pris på de solnedgangene vi fårÅ kunne bo på Vestlandet, mange fjell unna all «stress-idiotien» i Oslo 3 & omegn, må jo bare være en gave fra Ham der Oven. Hadde min bedre halvdel villet være med, hadde jeg bodd helt nede i fjæra mot Atlanter’n i vest, se sola brenne ned i havet hver eneste dag. Hvor en råbra kaffemaskin og et råbra musikkanlegg er alt annet som måtte befinne seg på 3-punkt sjekklista for et himla godt liv.
Jovisst, denne mannen har jeg merket meg alle gode omtaler omkring opp gjennom årene. Si litt mer om han, dere som kjenner han da vel, er min oppfordring, enten dere bor i et land med to eller tre farger i nasjonalflagget.Jens Gregersen kan bare det der.
Dette må være hvis den må se lite, smal og stuevennlig ut...... men jeg vil vel nesten si at det er nettopp de høyttalerne som har de største kompromissene .Mye tyder på at effektivitet på 93db/w 1 m er det mest effektive man klarer å lage en høyttaler uten at man får for store kompromisser.