larkus skrev:
Det er overraskende liten aktivitet i den nederste delen av lista. Kanskje vi skulle hatt en avstemming om hvilken komponent som har minst innvirkning på lyden også?
Når det gjelder elektronikk, så er jeg av og til blitt litt betenkt over hvor godt rimelige CD/DVD-spillere kan låte i et ellers kostbart anlegg.
Som du spør får du svar, kabler burde holdt som en gruppe, jeg tror jo at alle tre kategoriene har noe for seg, svarer jeg da alle tre har jeg ikke noe anlegg men tre kabler, det er helheten av komponenter og de seg imellom som betyr noe.
Det er selvsagt ikke det man begynner å sette sammen ett anlegg med, men legger siste touchen, støyfilter tester jeg forresten selv siden igår, og jeg våger meg påstanden at om man ikke hadde hørt hva det gjør i
mitt oppsett (på godt og ondt) ville jeg kalt de både halvdøve og lamme fra øra og ned, samt henvist de til nærmeste filatelist forening.
Så det at ingen har krysset av det på lista betyr jo ikke at det ikke har noe for seg.
Helheten, helheten og atter helheten av det meste.
Men hva skal du avlede av denne avstemmingen? bruke den som en sannhet ifht egne prioriteringer og meninger? Merkelig hvordan noen trenger to streker under svarene for å få hifi livet sitt til å funke.
mvh