Hvorfor passer den ikke?Valentino skrev:SPU gir meg vann i munnen. Men (heldigvis, hehe) passer den ikke på armen jeg har.
Hvorfor det egentlig? Da blir det bare en opplisting av rådyre kreasjoner som få egentlig har hørt. Synes det er mer interessant å vite hva som er arbeidshestene rundt i de tusen hifihjem.Gago skrev:dynavector 20x-l.
men det hadde vært morsommere om vi fortalte hva slags pu vi drømmer om å bruke.
Det er ikke intensjonen med tråden. (Jeg drømmer om en XX-2 II. XV-1s er dobbet så vanlig i min omgangskrets, håhå.)Gago skrev:men det hadde vært morsommere om vi fortalte hva slags pu vi drømmer om å bruke.
Har:Gago skrev:dynavector 20x-l.
men det hadde vært morsommere om vi fortalte hva slags pu vi drømmer om å bruke.
Oh Lord, wont you buy me a Mercedes BenzValentino skrev:Det er ikke intensjonen med tråden. (Jeg drømmer om en XX-2 II. XV-1s er dobbet så vanlig i min omgangskrets, håhå.)Gago skrev:men det hadde vært morsommere om vi fortalte hva slags pu vi drømmer om å bruke.
Trodde du drømte om helt andre ting en PU`r :Trondmeg skrev:Har:Gago skrev:dynavector 20x-l.
VdH Colibri
Drømmer om:
VdH Colibri
No dreams anymore, boring.....
Strålende fornøyd! Den spiller varmt og organisk, samtidig som jeg opplever den som oppløst, nøytral og homogen. Fantastisk uanstrengt og dynamisk er den også. Kjempeløft fra forrige spiker.ch skrev:Er på min nr 2.Zomby_Woof skrev:
Zomby; hva er inntrykket nå etter noen uker?
mvh
BTW, godt svar fra vtvu her med sammenligning mellom SPU, Jubilee og Winfeld;
http://forum.audiogon.com/cgi-bin/fr.pl?eanlg&1245380119