erato
Æresmedlem
Dette er spesielt, 100% Malbec fra 2300 moh i Calchaqui dalen i Argentina på særdeles gamle stokker, mange over 100 år. Spennende vin.
Vedlegg
-
98.9 KB Visninger: 5
Libanon kan behöva allt stöd de kan få.vi fattige hiver i oss
Vis vedlegget 661599
Må vel åpne min (Musar) 1996 snart. Regner med at den tåler 25 år i kjellerenI dag blir det denne, som er en av favorittene.
dette er et godt og billigere alternativ. usikker på om den er å få på polet. uansett den er få 20 min biltur fra Hirtshals https://www.supervin.dk/do-ut-des-2015-igt fantastisk vinforretning hvis du er på de trakterHeldiggrisen. Var ikke klar over at det var en supertoscaner da jeg kjøpte den. Tok den på Vivino-anmeldelser som også inneholdt poeng-giving fra seriøse vinanmeldere. Det er ikke alltid jeg er enig med Vivino-vurderingene, men denne gangen var det full klaff og vel så det.
I det hele tatt er vel vinhuset Antinori noe av det sikreste å kjøpe fra ...både for oss med normalganer og kanskje for de som har fått smaken av gull ;-)Heldiggrisen. Var ikke klar over at det var en supertoscaner da jeg kjøpte den. Tok den på Vivino-anmeldelser som også inneholdt poeng-giving fra seriøse vinanmeldere. Det er ikke alltid jeg er enig med Vivino-vurderingene, men denne gangen var det full klaff og vel så det.
Har du link?En nydelig og lekker liten burgunder og et fremragende kjøp som er tilgjengelig på polet nå. 320 kr for en Premier Cru er i dagens marked særdeles rimelig.
Vis vedlegget 667690
«Sikle»Villsvin i morkelsaus, smørdampet rosenkål og hvitløksgratinerte poteter til voksenmiddag med fruen i kveld.
Dertil, en 2003 Umathum Blaufränkisch.