bambi
Æresmedlem
Takk for godt og utfyllende svar. Leste testen av SuperScoutMastere'n også. Bøllete spiller! Men selvsagt altfor dyr og fiklete for en vinyl-nybegynner som aldri har satt opp en spiller før. Er dermed ikke sikkert VPI er rette merket for meg hvis armene er så krevende å stille inn og attpåtil "vandrer" så det må gjøres relativt ofte. Litt av grunnen til at jeg faktisk har vurdert Rega er at dette er tilsynelatende greie spillere som "alle" kan få til.JMW-armane er gode. Eg gav opp draumen om ein tangentalarm på VPI-spelaren SSM, og har no ein JMW 9 Signature, som er er godt tilfreds med (sjølv om eg har ein ganske vanleg Dynavector DV10x5 som referanse. Har prøvd langt dyrare - og betre pickupar i armen, men 10x5 fungerar eigentleg svært godt.)Siden du nevner VPI, er det ikke greit å bare satse på deres egne armer, eller regnes ikke disse som særlig gode?
Lurer også litt på grunnen til at Rega anbefales over en lav sko i 10k leiet, men ingen nevner VPI Traveler som later til å være en langt mer solid konstruksjon.
Får vel linke til omtale av spelaren eg enda opp med. Dette var fyrsteutgåva. Seinare oppgraderte eg med Rimdrive (som i prinsippet fungerar som eit mellomhjul. Endringa vart endå betre dynamikk, men vanskelegare å sette opp spelaren skikkeleg. Eg vart likevel så fornøgd med dynamikken at det ikkje var å tenkje på å gå tilbake til rein reimdrift): VPI SSM; Super ScoutMaster
Dei fleste pickupar har oppført seg akseptabelt og endå likare. Men desse unipivoterande armane kan vere litt vanskelege å få til.
Dei er laga på ein svært enkel måte, som fungerer bra, om enn ikkje med alle pickupar. Rudi er inne på at verkeleg gode armar greier å arbeide med pickupar som ligg langt utanfor det optimale når det gjeld kompllianse og effektiv masse. Men eg har opplevd at JMW ikkje fiksar einskilde. T.d. Denon 103. Denne har Rudi fått godt til, både med Graham Phantom (som er unipivoterande a la JMW) og SME V. Rudi gjer så grundige samanlikningar at det er svært lærerikt å lese kva han skriv om armane sitt særpreg (her basert på Lyra- og Benz-pickupar): http://www.hifisentralen.no/forumet...r/66701-graham-enginering-oethe-phantoma.html
Svært få tek seg jobben med å teste ut slike sublime detaljar som Rudi, så det er eit "røvarkjøp" å få lese dette gratis.
Du ser at det krevst litt å justere ting skikkeleg, når ein skal jobbe i eliteserien. Pickupane til Rudi funkar veldig godt i billegarmar, og eg vil påstå at t.d. ein Benz LP (som eg sjølv har testa) gjer ein fantastisk jobb i både ein Rega- og ein JMW-arm. Men der er meir å hente, ver berre budd på å betale høg pris for armen, og gjere ein nøyaktig og tidkrevjande jobb med rigginga.
Eg har diverre ikkje testa Traveller. Eg går ut frå at han er nesten like god som ein Scout. Har lyst til å gjere litt samanlikningar mellom dei ulike modellane til VPI, for eg har ein mistanke om at nyaste generasjon....vel, at dei tidlegare ikkje var så verst, dei heller, for å seie det forsiktig....
Rega er veldig bra til prisen. Det same var den utgådde Technics SL 1200 og slektningane deira. Dette var spelarane eg tilrådde før, alt etter kva slags lyd folk var på jakt etter. Ein Rega med Dynavector-pickup er alltid ein god match. Og SL 1200 kombinert med ein Denon (og ein passande riaa), er alltid hyggjeleg.
Kommer nok til å sjekke ut Traveler eller Scout allikevel, og se hva magefølelsen sier. Vurderer også å ta den helt ut med en WB Full Circle for å få noe som er "bra nok", men det er kanskje litt ekstremt som førstegangsspiller. I tillegg har den vel akryltallerken, og nå leser jeg at det heller ikke er å anbefale.
Hvis jeg fortsetter å lese om platespillere her på HFS har jeg på følelsen at jeg aldri kommer til å klare og bestemme meg og få kjøpt meg en.