A
Audio Optimum
Gjest
Nå er du neppe den som vektlegger mine meninger aller mest positivt fortegn, men jeg er faktisk veldig enig med deg...epicurus skrev:Alle kan vel gjøre enkelte vurderingsfeil eller hur? Når Harry Pearson i TAS utbasonerer at Edge spilleren er en high-end killer og han for en gangs skyld tar feil så er det ikke lett å gjøre den nødvendige reseachen uten å bli farget av dette. Det betyr likevel ikke at Harry Pearson og hans likemenn ofte gjør denne feilen eller at de som fikk sin research ødelagt av HP ofte lar seg villede av den slags. Det er menneskelig å feile selv om det ikke nødvendigvis er er noe man kan si at farger dømmekraften på generell basis.
=================================================================================================
EDIT: Et spørsmål noen kanskje bør stille seg: Hadde innmaten i spilleren vært kapslet inn eller kamuflert slik at det ikke hadde blitt avslørt hva som var inni, ville HP og andre fortsatt vært fornøyd? Jeg tror ja, og at vurderingsfeilen først ble tydelig i det innmaten ble kjent.
=================================================================================================
Hvor har HP erklært at han har gjort en grov "vurderingsfeil" mht Edge G CD spilleren?
Dette var en god stund siden, men HP sannsynligvis brukte enten en CJ ART Ser2 eller Ser3 i hannes
vurderinger, sammen med Edge spilleren, og stortsett klassisk musikk. Edge'n er en ubalansert
kontruksjon og passer utmerket med det fortrinnet. Kan en mann som har så mye erfaring med live
og innspilt musikk lures så lett?
Nei.. HP kan sin profesjon og oppererer med stor tillit... for ordens skyld så har jeg kun uttalt meg om innmaten...
Men denne Edge saken bør vel være historie snart, og alle tester rundt denne spilleren har vel gitt lyden topp-karakter sett i forhold til pris..
Og lyden er vel det viktigste..
Pedal !
Pedal som i Petter Dale ?
mvh
KP..