- Ble medlem
- 05.01.2006
- Antall liker
- 0
Re: Hvorfor i all verden skyter man 3 av sine søst
Av alle grusomme spark under beltestedet er det du her serverer noe av det grovere jeg har sett i disse debattene.
Honkey
Det ovenstående er faktisk helt unormalt respektløst. Er du av den oppfatning at muslimer ikke kan bli like syke i hodet som kristne? Kan ikke folk med pakistansk bakgrunn myrde uten at det er deres forkvaklede religion og kultur som har skylden? Kan ikke broren som har kjent drapsmannen i hele sitt liv ha rett ettersom han tror på Allah? Feiltolket også politiet situasjonen da de umiddelbart oppfattet personen som særdeles ute av balanse? Likeledes personellet på Dikemark som hevder ham uskikket til avhør?Det må vel være åpenbart da, at lillebror Tahir ikke var muslim, i motsetning til stakkars Shahzad.
http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/10/03/478616.html
Jeg mener- han betraktet jo sin brors helt vanlige 'gode muslimske tilbøyeligheter' som så sykelige at han ville ha ham tvangsinnlagt.
Det er en ting som virkelig er av allmenn viktighet i denne saken. Vi har et overbelastet psykiatrisk helsevern i landet. Kan vi ikke snakke om det i stedet?
Av alle grusomme spark under beltestedet er det du her serverer noe av det grovere jeg har sett i disse debattene.
Honkey