M
Mr-T
Gjest
Ja den er balansert, men kan selvsagt også brukes med single-ended input.
Blir spennende å høre dine erfaringer. Du setter vel slike moduler ihop og selger om resultatet blir bra ?EHED skrev:Bestilt her også - dette må prøves
De "vanlige" 400-blokkene spiller jo altfor bra
Det skal vi få til.johnnygrandis skrev:Blir spennende å høre dine erfaringer. Du setter vel slike moduler ihop og selger om resultatet blir bra ?EHED skrev:Bestilt her også - dette må prøves
De "vanlige" 400-blokkene spiller jo altfor bra
Forhåpentligvis blir det vel kanskje mulighet for ett møte etter at du har fått testet de litt ..
Ahhhh. lyset har gått oppMr-T skrev:Åneiiagitt, det er jo slik fæl digital hard greie det. Æsj og fysj. ;D
Vil du fortelle oss hva du betalte? :Goophy skrev:Da var 2 moduler og 2 powersupply på vei til meg også, ble litt dyrt, men bare litt.
Skummet litt på DiyAudio, og mener de kanskje besvarte det der:orso skrev:Da var modulene utsolgt. Ser ikke ut som nye kommer før i slutten av januar.
Bør man ha en SMPS600 til hver modul eller kan to moduler dele på en PSU?
Til pass for meg som ventet så lenge.orso skrev:Da var modulene utsolgt. Ser ikke ut som nye kommer før i slutten av januar.
Sto ikke prisen oppgitt ?Scrooge skrev:Vil du fortelle oss hva du betalte? :Goophy skrev:Da var 2 moduler og 2 powersupply på vei til meg også, ble litt dyrt, men bare litt.
Hvorfor svinger han ikke bare loddebolten rundt, gjelder å smi mens jernet er varmt.tore_v1 skrev:Til pass for meg som ventet så lenge.orso skrev:Da var modulene utsolgt. Ser ikke ut som nye kommer før i slutten av januar.
La meg hjelpe deg.Scrooge skrev:Vil du fortelle oss hva du betalte? :Goophy skrev:Da var 2 moduler og 2 powersupply på vei til meg også, ble litt dyrt, men bare litt.
Jeg kan fint vente til januar. Regner med at Hypex får hodet over vannet i forhold til levering. Noen som vet om man kan levere inn forhåndsbestillinger, eller er det bare å smøre seg med tålmodighet?johnnygrandis skrev:Hvorfor svinger han ikke bare loddebolten rundt, gjelder å smi mens jernet er varmt.tore_v1 skrev:Til pass for meg som ventet så lenge.orso skrev:Da var modulene utsolgt. Ser ikke ut som nye kommer før i slutten av januar.
2 shilling på at det går helt fint med en strømforsyning (600W kontinuerlig og 650W peak ?) til to moduler, men selvfølgelig avhengig av bruksmønster (volum og «musikktype») og HT-last.orso skrev:Da var modulene utsolgt. Ser ikke ut som nye kommer før i slutten av januar.
Ja. Spørsmålet mitt var litt dumt formulert. Tenkte mer på om det går ann. Fungerer det, så kommer det ann på bruksmønsteret som du sier. Høyttalerne mine trenger ikke så mye krefter, men det er her hifi nevrosen med " å være på den sikre siden" selv kan slå inn hos meg!KJ skrev:2 shilling på at det går helt fint med en strømforsyning (600W kontinuerlig og 650W peak ?) til to moduler, men selvfølgelig avhengig av bruksmønster (volum og «musikktype») og HT-last.orso skrev:Da var modulene utsolgt. Ser ikke ut som nye kommer før i slutten av januar.
For å si det på en annen måte så er det bedre med to strømforsyninger dersom du skal spille på Death Magnetic eller Raw Power på full spiker i en vanskelig HT. Dersom du foretrekker musikk med dynamikk på mer moderate volum bør det gå fint.
mvh
KJ
Frakt ? er ikke dette SMPS moduler da, det går vel i en konvolutt sånn ca ;Dtore_v1 skrev:Jeg lagde en handlekurv tidligere i dag. Det kom på ca 1000 euro pluss frakt og moms.
Hva frakten ville kommet på vet jeg ikke.
Hypex - verdt sin vekt i smør!Mr-T skrev:Lurer på om jeg skal be Hypex slenge med et par smørkladder også. ;D
Joda, har jo sett den nå! Klønete av meg å ikke observere såpass. :-[johnnygrandis skrev:Sto ikke prisen oppgitt ?Scrooge skrev:Vil du fortelle oss hva du betalte? :Goophy skrev:Da var 2 moduler og 2 powersupply på vei til meg også, ble litt dyrt, men bare litt.
Hva med et smalt og litt høyt kabinett? Blir jo ikke verre enn at den kan gjemmes godt vekk.Goophy skrev:Noen som har sett seg ut kabinetter enda?
Planen min var å montere forsterkermodulen på siden i et relativt lite kabinett, men med det spenstige sirkulære designet må jo kabinettet være nesten 10cm høyt.
Da ser det litt sånn klasse A-ish ut også og det øker nok feelgood faktoren en del hakk for noen ;D ;D ;DKW skrev:Men er det nødvendig med kjøleribber?
Mvh.KW
Ser at det kan ha vært denne du mente:tore_v1 skrev:12.500 SEK for et kabinett er kanskje litt mye når innmaten koster mindre?
Det er kanskje litt on the edge, jeg ville gått for et rimeligere kabinett, men for all del - det var virkelig lekkert! Hadde det vært en strippet versjon uten dilldall hadde den sikkert vært billigere.