Nihygget oss. tipper BHO sikler på en platespiller med laserPU slik at vinylen kan digitaliseres ;DJanR skrev:Hva i helv**** ??? !!!
Pc musikk !
;D
/jan
Så så, PC kan låte svært så bra det! Hjertelig velkommen o skeptiske særping, jeg er villig til å sluke en bikkjelort på at du i en blindtest her hos meg vil sverge på at det må være viny du hørerl, når jeg fyrer opp server/DAC komboen.JanR skrev:Hva i helv**** ??? !!!
Pc musikk !
;D
/jan
Han trenger det!! så velbekomme 8)pengesluk skrev:Så så, PC kan låte svært så bra det! Hjertelig velkommen o skeptiske særping, jeg er villig til å sluke en bikkjelort på at du i en blindtest her hos meg vil sverge på at det må være viny du hørerl, når jeg fyrer opp server/DAC komboen.JanR skrev:Hva i helv**** ??? !!!
Pc musikk !
;D
/jan
(sorry Finger'n men av og til må vi riste'n litt i øra, denne vantro..)
for å gjøre det spennende så forslår jeg at bikkjelorten går til den som tar feil og jeg stiller som dommer, jury blir enkel å få frem, evt tar jeg en sjefsavgjørelse, fingern som pressesjef. I så måte får iallefall oss andre ( + en av dere) det morro på den andres bekostning ;D65finger skrev:Han trenger det!! så velbekomme 8)pengesluk skrev:Så så, PC kan låte svært så bra det! Hjertelig velkommen o skeptiske særping, jeg er villig til å sluke en bikkjelort på at du i en blindtest her hos meg vil sverge på at det må være viny du hørerl, når jeg fyrer opp server/DAC komboen.JanR skrev:Hva i helv**** ??? !!!
Pc musikk !
;D
/jan
Pass dere nå slik at ikke Hornalliansen må døpes om til BikkjelortAlliansen ;D ;DH.R skrev:for å gjøre det spennende så forslår jeg at bikkjelorten går til den som tar feil og jeg stiller som dommer, jury blir enkel å få frem, evt tar jeg en sjefsavgjørelse, fingern som pressesjef. I så måte får iallefall oss andre ( + en av dere) det morro på den andres bekostning ;D65finger skrev:Han trenger det!! så velbekomme 8)pengesluk skrev:Så så, PC kan låte svært så bra det! Hjertelig velkommen o skeptiske særping, jeg er villig til å sluke en bikkjelort på at du i en blindtest her hos meg vil sverge på at det må være viny du hørerl, når jeg fyrer opp server/DAC komboen.JanR skrev:Hva i helv**** ??? !!!
Pc musikk !
;D
/jan
hehe kult navn det da. en slik logodiyAudio skrev:Pass dere nå slik at ikke Hornalliansen må døpes om til BikkjelortAlliansen ;D ;DH.R skrev:for å gjøre det spennende så forslår jeg at bikkjelorten går til den som tar feil og jeg stiller som dommer, jury blir enkel å få frem, evt tar jeg en sjefsavgjørelse, fingern som pressesjef. I så måte får iallefall oss andre ( + en av dere) det morro på den andres bekostning ;D65finger skrev:Han trenger det!! så velbekomme 8)pengesluk skrev:Så så, PC kan låte svært så bra det! Hjertelig velkommen o skeptiske særping, jeg er villig til å sluke en bikkjelort på at du i en blindtest her hos meg vil sverge på at det må være viny du hørerl, når jeg fyrer opp server/DAC komboen.JanR skrev:Hva i helv**** ??? !!!
Pc musikk !
;D
/jan
hehe kult navn det da. en slik logopengesluk skrev:Pass dere nå slik at ikke Hornalliansen må døpes om til BikkjelortAlliansen ;D ;D
Har en treg læringskurve! finner stadig ut mere. Enormt potensiale i kamera. Bare synd at fotografen ikke klarer å utnytte detBHO skrev:Takker for besøket finger og gutty.....trivelige karer er dere begge to.
Og du som brått fant ut åssen du skulle fokusere med kamera a gett. ;D
Det eneste vi prata oss bort ifra, var å få spilt litt Townes....men det får vi ha til gode.![]()
Det var latterlig enkelt når jeg skjønte hvordanHaavard skrev:Du har lært å fokusere du 65, ikke værst. ;D
Fine bilder av et veldig fint anlegg, må få hørt det en gang.
Håvard
Det er et fantastisk anlegg Nikko og lytterommet skaper stemningNikko03 skrev:Mye flott utstyr hos BHO
Digga THE WALL det var kult også deler av racket som geiper hehe
Bra fokus på bildene 65fingerTenker det låt heftig der i gården.
Pc musikk er bra saker det, med en god Dac kan det bli veldig bra.
Tnx litt forandring har det blittHaavard skrev:Jeg bruker bare youtube app\en som ligger klar.
Limer inn linken mellom klammene.
Håvard
Fritt valg......f skrev:Herregud, drakk dere Pepsi istedenfor Coca Cola???