K
Kaare G. Opsahl
Gjest
BHOs LandRover! Den er kulHCS skrev:Veggen til BHO er rå... Har du vaska rotta eller hvem er den lykkelige eier av engelsk nostalgi ?
|
BHOs LandRover! Den er kulHCS skrev:Veggen til BHO er rå... Har du vaska rotta eller hvem er den lykkelige eier av engelsk nostalgi ?
Det er mye tøys og fjas så det går nok lett på en uke ;Dslowmotion skrev:Har nettopp oppdaget denne tråden!
Er på side 7 nå. Det blir nok mye lesing.
Er jeg ajour om en uke, tro?![]()
;DBHO skrev:Fritt valg......f skrev:Herregud, drakk dere Pepsi istedenfor Coca Cola???
Pepsi max også!!f skrev:;DBHO skrev:Fritt valg......f skrev:Herregud, drakk dere Pepsi istedenfor Coca Cola???
Ingen over ingen, ved siden av Peter Sellerssamlanes skrev:Knallbra bilde du har fått i nicket ditt finger ,ler bare eg ser fyren.
Og teksten under bildet,hehe.
måtte du beholde bildet minst ei veke.
Mvh.
Ikke før mot slutten av november. og det tar en god stund før den gir fra seg lyd.Brasse skrev:Er snurra stasjonert i stallen?
den kommer med innebygget Riia, har en preamp uten analoge innganger per i dag men det fiksesBrasse skrev:Neida, du kjem jo til å få RIIA-trinn kasta etter deg når den kjem i hus. Folket vil jo gjere alt for at Kim Il Fingern får vinylsus i stallen!
denne gangen skal jeg holde ut med treskeverket og ikke selge etter noen måneder. Kun et snes plater skal inn til stallJanR skrev:Yay
Du slår på storetromma ja ;D
/jan
Har noen til deg her, 3-4 skiver så langt.65finger skrev:denne gangen skal jeg holde ut med treskeverket og ikke selge etter noen måneder. Kun et snes plater skal inn til stallJanR skrev:Yay
Du slår på storetromma ja ;D
/jan
Bingo ;D65finger skrev:Det er jo supert Jan. Ser for meg hvordan det vil bli: Meg kledd i tweed og en nytent dunhillpipe med dunhill tobakk i munnviken sittende i en ørelappstol med et glass kvalitetsrom i neven og en 50 talls jazzplate på spilleren
hehe man må alltid kle seg etter forholdenderolfozzy skrev:Når Jan donerer deg denne.
![]()
Blir det nok dette som blir antrekket.
![]()
Boney M skal selvsagt ikke ut av huset. Tror dere er spik spenna gale !65finger skrev:har du først fått tak i boney M er det vansklig å la de gå. Ser den ;D
Tror ikke den har en sjanse men kult blir det lellgut_man skrev:Grattis med komplett klassiker finger! Glir godt inn i trevirket som står i hyllene dine allerede. Gleder meg til å høre hvordan den funker opp mot digitalisen du har på gang!
Hva nå da. Blå? Hvor er de rosa?65finger skrev:Har fått et nytt HIFI-komponent i hus. Et strømfilter fra Oblivion. Har hatt et filter stående men dette baserer seg på helt ny teknologi.
Kort oppsummert: Den råeste oppgraderingen som jeg har opplevd. Alle såkalte romproblemer er borte! tendensen til stående bølge i bassen, VEKK. litt hardhet i toppen ved høye volumer, VEKK! Hele frekvensområdet er strammet opp. mye større "rom" bedre seperasjon. Bedre definisjon. Det er mere mellom himmel og rom enn akustikkplaterher noen halvlurvete bilder
de er lilla!! Blå! Pføy!rolfozzy skrev:Hva nå da. Blå? Hvor er de rosa?65finger skrev:Har fått et nytt HIFI-komponent i hus. Et strømfilter fra Oblivion. Har hatt et filter stående men dette baserer seg på helt ny teknologi.
Kort oppsummert: Den råeste oppgraderingen som jeg har opplevd. Alle såkalte romproblemer er borte! tendensen til stående bølge i bassen, VEKK. litt hardhet i toppen ved høye volumer, VEKK! Hele frekvensområdet er strammet opp. mye større "rom" bedre seperasjon. Bedre definisjon. Det er mere mellom himmel og rom enn akustikkplaterher noen halvlurvete bilder
prøver å finne ut av det, får bruksanvisning i posten på engelsk en av dagene. japnsk, polsk og fransk sliter jeg med. Er vel på nettet med nærmere ettertanke :-\ErosLoveking skrev:du har ikke vurdert å stille om på hvitbalansen? "AWB" bruker å funke fint.![]()
![]()
![]()