|
Eller bare mere plast enn normalt ;DBrasse skrev:Størrelsen vitner vertfall om at det ikkje berre er plast inni den.
;D ;DC. Alshus skrev:fingern mister litt troverdighet. I starten var det visst bare helt utrolig bra, så ble det mye bedre, og bedre og bedre. Og så kom noen nye elementer og så ble det bare helt sykt bra. Og så enda bedre og nå er det en helt ny dimensjon..
Regner med at det blir nedtur å gå i operaen etter dette.
![]()
Har falt av alleredeRoDa skrev:Dæven her hadde det skjedd saker, har ikke vært i stallsidene på lenge.. :-X
BHO sitt oppsett er glimrende!
Både du og han har jo en middels norsk regnskog i lytterommet, spørs om ikke denne låten kler oppsettene deres?
Blir spennende å se om du faller av vinylvogna denne gangen. Jeg klarte å holde meg på etter andre forsøk. ;D
Spørs om jeg ikke må få med meg en støttekontakt av typen JanR eller rolfozzy og komme på stallbesøk?
P.S. Den Boney M skiva har jeg selvsagt i vinylsamlingen min :-[ ;D
Mvh
Rolf
det kan kobles til hva som helst av utstyr8x12_TOM skrev:Da må jeg spørre... er dette et strømfilter som er spesialtillpasset ditt oppsett og dine strømbehov eller kan dette også kobles opp i mot flere større forserkere der det trengs 20A
Tor
Med samme gevinst?65finger skrev:det kan kobles til hva som helst av utstyr8x12_TOM skrev:Da må jeg spørre... er dette et strømfilter som er spesialtillpasset ditt oppsett og dine strømbehov eller kan dette også kobles opp i mot flere større forserkere der det trengs 20A
Tor
Ja8x12_TOM skrev:Med samme gevinst?65finger skrev:det kan kobles til hva som helst av utstyr8x12_TOM skrev:Da må jeg spørre... er dette et strømfilter som er spesialtillpasset ditt oppsett og dine strømbehov eller kan dette også kobles opp i mot flere større forserkere der det trengs 20A
Tor
Du er hermed invitert med et filter under armen ;D65finger skrev:Ja8x12_TOM skrev:Med samme gevinst?65finger skrev:det kan kobles til hva som helst av utstyr8x12_TOM skrev:Da må jeg spørre... er dette et strømfilter som er spesialtillpasset ditt oppsett og dine strømbehov eller kan dette også kobles opp i mot flere større forserkere der det trengs 20A
Tor
det blir ganske kostbart. Du får ta det med produsentenHCS skrev:..å koster...? Til vanlige folk..
bare å finne en tid det.8x12_TOM skrev:Du er hermed invitert med et filter under armen ;D65finger skrev:Ja8x12_TOM skrev:Med samme gevinst?65finger skrev:det kan kobles til hva som helst av utstyr8x12_TOM skrev:Da må jeg spørre... er dette et strømfilter som er spesialtillpasset ditt oppsett og dine strømbehov eller kan dette også kobles opp i mot flere større forserkere der det trengs 20A
Tor
High Fidelity måtte ha vært svært uheldige med den personen som tolket røntgen bildene.Haavard skrev:Tror denne strømforsyningen er et realt spark til danske High Fidelity som påstod han solgte bokser uten innmat.
Og den virker, jeg har hatt en lettere entusiastisk 65finger på telefon her, kom ikke til på 5 minutter. Må ha tror jeg.
Håvard
Dumt det ikke skal produserers ..Kunne vært intr å teste... Så da er du den heldige vinner of one of a kind 65finger65finger skrev:det blir ganske kostbart. Du får ta det med produsentenHCS skrev:..å koster...? Til vanlige folk..
Ser liten vits med å utsette seg selv for en kjempeoppgradering, for så å vinke farvel til dette rett etterpå, uten muligheten for anskaffelse av produktet65finger skrev:bare å finne en tid det.8x12_TOM skrev:Du er hermed invitert med et filter under armen ;D65finger skrev:Ja8x12_TOM skrev:Med samme gevinst?65finger skrev:det kan kobles til hva som helst av utstyr8x12_TOM skrev:Da må jeg spørre... er dette et strømfilter som er spesialtillpasset ditt oppsett og dine strømbehov eller kan dette også kobles opp i mot flere større forserkere der det trengs 20A
Tor
Ser den8x12_TOM skrev:Ser liten vits med å utsette seg selv for en kjempeoppgradering, for så å vinke farvel til dette rett etterpå, uten muligheten for anskaffelse av produktet65finger skrev:bare å finne en tid det.8x12_TOM skrev:Du er hermed invitert med et filter under armen ;D65finger skrev:Ja8x12_TOM skrev:Med samme gevinst?65finger skrev:det kan kobles til hva som helst av utstyr8x12_TOM skrev:Da må jeg spørre... er dette et strømfilter som er spesialtillpasset ditt oppsett og dine strømbehov eller kan dette også kobles opp i mot flere større forserkere der det trengs 20A
Tor![]()
det lugger! må blogge og greierErosLoveking skrev:livet er hardt fingern. Vi ser det, og lider med deg.......![]()
Bare bruk stygge nok ord så skal man se at man får bloggeforbud skal man se65finger skrev:det lugger! må blogge og greierErosLoveking skrev:livet er hardt fingern. Vi ser det, og lider med deg.......![]()
har en ond og snedig plan klarH.R skrev:Bare bruk stygge nok ord så skal man se at man får bloggeforbud skal man se65finger skrev:det lugger! må blogge og greierErosLoveking skrev:livet er hardt fingern. Vi ser det, og lider med deg.......![]()
Jazztobakk?Vermin skrev:God Tur finger. Kjøp med noe smuglervarer vi kan røyke i Egersund
;DGriffenfeldt skrev:Jazztobakk?Vermin skrev:God Tur finger. Kjøp med noe smuglervarer vi kan røyke i Egersund
Vil tro at jazztobakken flommer over i Egersund så det må være no annet....Griffenfeldt skrev:Jazztobakk?Vermin skrev:God Tur finger. Kjøp med noe smuglervarer vi kan røyke i Egersund
skal kjøpe noe vanlig tobakk! Verm!Vermin skrev:God Tur finger. Kjøp med noe smuglervarer vi kan røyke i Egersund
Takk for det Nikko, det blir en opplevelseNikko03 skrev:God tur 65finger and happy blogging ;D
Du burde opprette en blogg - slik at du kan øve deg til når det virkelig gjelder!Canales skrev:god tur, finger. keep us posted.