I en stall med utsikt

• Trådstarter Kaare G. Opsahl
  • Startdato

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Brasse

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2008
    Antall liker
    9
    Størrelsen vitner vertfall om at det ikkje berre er plast inni den.

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Brasse skrev:
    Størrelsen vitner vertfall om at det ikkje berre er plast inni den.
    Eller bare mere plast enn normalt ;D

Fingers er jo i ekstase over pøsen så den gjør tydeligvis noe.

/jan

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    C. Alshus skrev:
    fingern mister litt troverdighet. I starten var det visst bare helt utrolig bra, så ble det mye bedre, og bedre og bedre. Og så kom noen nye elementer og så ble det bare helt sykt bra. Og så enda bedre og nå er det en helt ny dimensjon..

Regner med at det blir nedtur å gå i operaen etter dette.

:p
    ;D ;D

/jan

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    RoDa skrev:
    Dæven her hadde det skjedd saker, har ikke vært i stallsidene på lenge.. :-X
    BHO sitt oppsett er glimrende!

Både du og han har jo en middels norsk regnskog i lytterommet, spørs om ikke denne låten kler oppsettene deres?

Blir spennende å se om du faller av vinylvogna denne gangen. Jeg klarte å holde meg på etter andre forsøk. ;D

Spørs om jeg ikke må få med meg en støttekontakt av typen JanR eller rolfozzy og komme på stallbesøk?

P.S. Den Boney M skiva har jeg selvsagt i vinylsamlingen min :-[ ;D

Mvh
    Rolf
    Har falt av allerede :( veldig hyggelig med besøk :)

Nikko03

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Antall liker
    2.925
    Torget vurderinger
    3
    Det var bra at strømrensen fungerte godt. Har trua på at noe lignende vil fungere her også.
    For i natt ble lyden bedre igjen både bedre bass og renere og penere sånn generellt.
    Jeg får se hva jeg får til sånn etterhvert uansett gøy å lese at det fungerer så godt.

Haavard

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Antall liker
    2.210
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    Tror denne strømforsyningen er et realt spark til danske High Fidelity som påstod han solgte bokser uten innmat.
    Og den virker, jeg har hatt en lettere entusiastisk 65finger på telefon her, kom ikke til på 5 minutter. Må ha tror jeg.

Håvard

8

8x12_TOM

Gjest
    Da må jeg spørre... er dette et strømfilter som er spesialtillpasset ditt oppsett og dine strømbehov eller kan dette også kobles opp i mot flere større forserkere der det trengs 20A

Tor

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    8x12_TOM skrev:
    Da må jeg spørre... er dette et strømfilter som er spesialtillpasset ditt oppsett og dine strømbehov eller kan dette også kobles opp i mot flere større forserkere der det trengs 20A

Tor
    det kan kobles til hva som helst av utstyr

8

8x12_TOM

Gjest
    65finger skrev:
    8x12_TOM skrev:

Tor
    Med samme gevinst?

8

8x12_TOM

Gjest
    65finger skrev:
    8x12_TOM skrev:
    65finger skrev:
    8x12_TOM skrev:

Tor
    Med samme gevinst?
    Ja
    Du er hermed invitert med et filter under armen ;D

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    8x12_TOM skrev:
    65finger skrev:
    8x12_TOM skrev:
    65finger skrev:
    8x12_TOM skrev:

Tor
    Med samme gevinst?
    Ja
    bare å finne en tid det.

O

Oblivion

Gjest
    Haavard skrev:
    Tror denne strømforsyningen er et realt spark til danske High Fidelity som påstod han solgte bokser uten innmat.
    Og den virker, jeg har hatt en lettere entusiastisk 65finger på telefon her, kom ikke til på 5 minutter. Må ha tror jeg.

Håvard
    High Fidelity måtte ha vært svært uheldige med den personen som tolket røntgen bildene.
    Første generasjons filteret var innstøpt i polyester med iblandet ferrit pulver slik at det ikke var mulig å se hva som var inni med det røntgen utstyret de brukte.
    Alt som var innstøpt ble hvitt på røntgen bildene og radiologen burde ha fortalt dem at "ingenting" på røntgen er sort og at når det er helt hvitt så er det definitivt "noe".

Dette tredje generasjons filteret blir ikke satt i produksjon og blir derfor ikke tilgjengelig.
    Konstruksjon og virkemåte er helt identisk med første og andre generasjon, men er kraftig forbedret.
    Den gang første og andre generasjon ble designet var det kun egne ideer som var grunnlaget.

I denne tredje generasjon har forskningen på superledere som er utført av miljøer med store ressurser gitt meg de kvantifiserende data som gjorde at jeg enkelt kunne forbedre funksjon og virkemåte.

Med hensyn til strøm begrensning er det kontaktene som brukes som begrenser.
    Med Neutrik 32A kontakter blir det 32A kontinuerlig som blir limit.
    Selve filteret tåler 200 - 300 Ampere i pulser og i allefall kontaktenes rating kontinuerlig.

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.283
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    65finger skrev:
    HCS skrev:
    ..å koster...? Til vanlige folk..
    det blir ganske kostbart. Du får ta det med produsenten
    Dumt det ikke skal produserers ..Kunne vært intr å teste... Så da er du den heldige vinner of one of a kind 65finger :)

8

8x12_TOM

Gjest
    65finger skrev:
    8x12_TOM skrev:
    65finger skrev:
    8x12_TOM skrev:
    65finger skrev:
    8x12_TOM skrev:

Tor
    Med samme gevinst?
    Ja
    bare å finne en tid det.
    Ser liten vits med å utsette seg selv for en kjempeoppgradering, for så å vinke farvel til dette rett etterpå, uten muligheten for anskaffelse av produktet ;)

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    8x12_TOM skrev:
    65finger skrev:
    8x12_TOM skrev:
    65finger skrev:
    8x12_TOM skrev:
    65finger skrev:
    8x12_TOM skrev:

Tor
    Med samme gevinst?
    Ja
    bare å finne en tid det.
    Ser liten vits med å utsette seg selv for en kjempeoppgradering, for så å vinke farvel til dette rett etterpå, uten muligheten for anskaffelse av produktet ;)
    Ser den

Vermin

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Antall liker
    5.916
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    God Tur finger. Kjøp med noe smuglervarer vi kan røyke i Egersund

Nikko03

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Antall liker
    2.925
    Torget vurderinger
    3
    God tur 65finger and happy blogging ;D

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.549
    Torget vurderinger
    23
    Husk nå endelig rikelig med Fioe Gras og Safran, da!! Jula nærmer seg.. Glad tur!

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.775
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    god tur, finger. keep us posted.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Sitter på terrassen i Nice med sprudlevann og musikk fra youtube. Det funker som faen. Pølser og oster bidrar til stemningen

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn