2500 krJanR skrev:Herlig fingers
Her snakker vi om masse morro for 5-6000kr ?
/jan
Ehh, ok65finger skrev:2500 krJanR skrev:Herlig fingers
Her snakker vi om masse morro for 5-6000kr ?
/jan![]()
Skal gjøre det i denne tråden. har gjester og vi sitter og digger smårakkersCanales skrev:jævlig coolt, fingers.
kanskje skrible noen ord om de forskjellige ampene du har testet smårakkers på?
du har jo tatt dem med på en omfattende turne i det siste.
glem det! for billigC. Alshus skrev:Jeg feirer kjøpet med en bitteliten, god 50 år gammel cognac.
For 10000,- er dette er røverkjøp! ;D
C. Alshus skrev:Charlie Haden live nå. Bassoloer er ikke det helt store.
Nok en gang; se på dette kuttet UTEN lyd. Det er vel mulig å se teitere ut, men....Brasse skrev:C. Alshus skrev:Charlie Haden live nå. Bassoloer er ikke det helt store.![]()
Blikket!
Har du Tannoyene no?
Takk for sist Sluket! Jævlig bra hjortegryte, kunst på veggene og sist men ikke minst et fabelaktig lytteseanse på "arbeidsanlegget" fantastisk oppløsning, dynamikk og smekk av en annen verden. Superkveld!pengesluk skrev:Helt naturlig, jeg spiller bass selv!!!
Synd jeg ikke fikk med kamera for det var mye å fotografere65finger skrev:Takk for sist Sluket! Jævlig bra hjortegryte, kunst på veggene og sist men ikke minst et fabelaktig lytteseanse på "arbeidsanlegget" fantastisk oppløsning, dynamikk og smekk av en annen verden. Superkveld!pengesluk skrev:Helt naturlig, jeg spiller bass selv!!!
Hvordan i ville helv*** klarte du å glemme det da ?65finger skrev:Synd jeg ikke fikk med kamera for det var mye å fotografere65finger skrev:Takk for sist Sluket! Jævlig bra hjortegryte, kunst på veggene og sist men ikke minst et fabelaktig lytteseanse på "arbeidsanlegget" fantastisk oppløsning, dynamikk og smekk av en annen verden. Superkveld!pengesluk skrev:Helt naturlig, jeg spiller bass selv!!!
We aim to please! Takk for de vennlige ord, send ikke blomster til hjemmet - send frukt!65finger skrev:Takk for sist Sluket! Jævlig bra hjortegryte, kunst på veggene og sist men ikke minst et fabelaktig lytteseanse på "arbeidsanlegget" fantastisk oppløsning, dynamikk og smekk av en annen verden. Superkveld!pengesluk skrev:Helt naturlig, jeg spiller bass selv!!!
Finger'n er en eminent fotograf. Han trenger ikke engang Photoshop til å fikse på skavenkene som oss andre må.RoDa skrev:Dette anlegget til sluket seiler opp til å bli årets drømmefitte.....
Så høyt som lista ligger nå så må det bli nedtur med bilder, eller kanskje ikke hvis Grumpy tar dem ;D ;D
R
Hvis du sier det så.pengesluk skrev:Slapp av JanR, ikke noe av interesse for deg uansett, så du har ikke gått glipp av noe.
Målenisser ;D65finger skrev:stort å oppleve 110db og be om mer
Enig med du. Men det hjelper jo F ikke nå kameraet ligger hjemmeH.R skrev:Finger'n er en eminent fotograf. Han trenger ikke engang Photoshop til å fikse på skavenkene som oss andre må.RoDa skrev:Dette anlegget til sluket seiler opp til å bli årets drømmefitte.....
Så høyt som lista ligger nå så må det bli nedtur med bilder, eller kanskje ikke hvis Grumpy tar dem ;D ;D
R
nei ser den. Slendrian på høyt nivå. Burde hatt buksevann og stått ute i sinsenkrysset tre timer førstkommende lørdag som straffRoDa skrev:Enig med du. Men det hjelper jo F ikke nå kameraet ligger hjemmeH.R skrev:Finger'n er en eminent fotograf. Han trenger ikke engang Photoshop til å fikse på skavenkene som oss andre må.RoDa skrev:Dette anlegget til sluket seiler opp til å bli årets drømmefitte.....
R![]()
Stakkars Fingern, med hans jernhelse vil det være en fullgod dødsdom.H.R skrev:nei ser den. Slendrian på høyt nivå. Burde hatt buksevann og stått ute i sinsenkrysset tre timer førstkommende lørdag som straffRoDa skrev:Enig med du. Men det hjelper jo F ikke nå kameraet ligger hjemmeH.R skrev:Finger'n er en eminent fotograf. Han trenger ikke engang Photoshop til å fikse på skavenkene som oss andre må.RoDa skrev:Dette anlegget til sluket seiler opp til å bli årets drømmefitte.....
R![]()
...med hele hornalliansen kjørende rundt i hver sin bil med hver sin flisete stålvaier i to av timene og pisket han på ballene......H.R skrev:nei ser den. Slendrian på høyt nivå. Burde hatt buksevann og stått ute i sinsenkrysset tre timer førstkommende lørdag som straffRoDa skrev:Enig med du. Men det hjelper jo F ikke nå kameraet ligger hjemmeH.R skrev:Finger'n er en eminent fotograf. Han trenger ikke engang Photoshop til å fikse på skavenkene som oss andre må.RoDa skrev:Dette anlegget til sluket seiler opp til å bli årets drømmefitte.....
R![]()
du sier noe her ja. Vil ikke at slik skal skje, men syntes Kari Bremnes samlede verker på cd virket så til de grader hensynsløst.Roberten skrev:Stakkars Fingern, med hans jernhelse vil det være en fullgod dødsdom.H.R skrev:nei ser den. Slendrian på høyt nivå. Burde hatt buksevann og stått ute i sinsenkrysset tre timer førstkommende lørdag som straffRoDa skrev:Enig med du. Men det hjelper jo F ikke nå kameraet ligger hjemmeH.R skrev:Finger'n er en eminent fotograf. Han trenger ikke engang Photoshop til å fikse på skavenkene som oss andre må.RoDa skrev:Dette anlegget til sluket seiler opp til å bli årets drømmefitte.....
R![]()
du er grusom RoDa. En slik ondskapsfullhet har jeg aldri hørt om før. Tenk å måtte kjøre bil i to timerRoDa skrev:...med hele hornalliansen kjørende rundt i hver sin bil med hver sin flisete stålvaier i to av timene og pisket han på ballene......
Sett i det lyset vil jeg mene at tre timer i sinsenkrysset virker ganske så humant. Bremnes samlede vil tross alt ta drepen på sjelen hans og etterlate ham som en levende død.H.R skrev:du sier noe her ja. Vil ikke at slik skal skje, men syntes Kari Bremnes samlede verker på cd virket så til de grader hensynsløst.Roberten skrev:Stakkars Fingern, med hans jernhelse vil det være en fullgod dødsdom.H.R skrev:nei ser den. Slendrian på høyt nivå. Burde hatt buksevann og stått ute i sinsenkrysset tre timer førstkommende lørdag som straffRoDa skrev:Enig med du. Men det hjelper jo F ikke nå kameraet ligger hjemmeH.R skrev:Finger'n er en eminent fotograf. Han trenger ikke engang Photoshop til å fikse på skavenkene som oss andre må.RoDa skrev:Dette anlegget til sluket seiler opp til å bli årets drømmefitte.....
R![]()
dere må høre på Kari ogsåH.R skrev:du er grusom RoDa. En slik ondskapsfullhet har jeg aldri hørt om før. Tenk å måtte kjøre bil i to timerRoDa skrev:...med hele hornalliansen kjørende rundt i hver sin bil med hver sin flisete stålvaier i to av timene og pisket han på ballene......
Nåde!!! ikke ho Kari, hikst! hulk! fortapelseRoberten skrev:Sett i det lyset vil jeg mene at tre timer i sinsenkrysset virker ganske så humant. Bremnes samlede vil tross alt ta drepen på sjelen hans og etterlate ham som en levende død.H.R skrev:du sier noe her ja. Vil ikke at slik skal skje, men syntes Kari Bremnes samlede verker på cd virket så til de grader hensynsløst.Roberten skrev:Stakkars Fingern, med hans jernhelse vil det være en fullgod dødsdom.H.R skrev:nei ser den. Slendrian på høyt nivå. Burde hatt buksevann og stått ute i sinsenkrysset tre timer førstkommende lørdag som straffRoDa skrev:Enig med du. Men det hjelper jo F ikke nå kameraet ligger hjemmeH.R skrev:Finger'n er en eminent fotograf. Han trenger ikke engang Photoshop til å fikse på skavenkene som oss andre må.RoDa skrev:Dette anlegget til sluket seiler opp til å bli årets drømmefitte.....
R![]()
ok. kompromiss. Du får legge deg tidlig og ikke stå opp før kl 13 i morgen. Ingen nattmat65finger skrev:Nåde!!! ikke ho Kari, hikst! hulk! fortapelseRoberten skrev:Sett i det lyset vil jeg mene at tre timer i sinsenkrysset virker ganske så humant. Bremnes samlede vil tross alt ta drepen på sjelen hans og etterlate ham som en levende død.H.R skrev:du sier noe her ja. Vil ikke at slik skal skje, men syntes Kari Bremnes samlede verker på cd virket så til de grader hensynsløst.Roberten skrev:Stakkars Fingern, med hans jernhelse vil det være en fullgod dødsdom.H.R skrev:nei ser den. Slendrian på høyt nivå. Burde hatt buksevann og stått ute i sinsenkrysset tre timer førstkommende lørdag som straffRoDa skrev:Enig med du. Men det hjelper jo F ikke nå kameraet ligger hjemmeH.R skrev:Finger'n er en eminent fotograf. Han trenger ikke engang Photoshop til å fikse på skavenkene som oss andre må.RoDa skrev:Dette anlegget til sluket seiler opp til å bli årets drømmefitte.....
R![]()