K
Kaare G. Opsahl
Gjest
liker stilen 8)Brasse skrev:Eg stiller med bolledeig ved neste stallmøte. Rosiner i ei skål etter eige ynskje.
|
liker stilen 8)Brasse skrev:Eg stiller med bolledeig ved neste stallmøte. Rosiner i ei skål etter eige ynskje.
Flott! Bikkja til kompisen gjorde det - 25 stk. boller til heving. Natta tilbrakt hos veterinæren, ja. Schäfer'n så ut som en sperreballong!65finger skrev:Foreksempel: sette en brøddeig og hoppe over tullet med å steke deigen. Deise i seg rett fra bakstebollen
gjerrigknarkfinger kan nøye seg med å servere en liten deigklump per gjest å satse på hurtig vom esingpengesluk skrev:Flott! Bikkja til kompisen gjorde det - 25 stk. boller til heving. Natta tilbrakt hos veterinæren, ja. Schäfer'n så ut som en sperreballong!65finger skrev:Foreksempel: sette en brøddeig og hoppe over tullet med å steke deigen. Deise i seg rett fra bakstebollen
Er fingern i godlune kan han slå til med pølse med brøl ;D ;DH.R skrev:Får andre mat hos deg ???
Kaffi, sjokolade, chips, drops og øl.H.R skrev:Får andre mat hos deg ???
Hva med oss ferdig - este?? Såkalt pre-bake ;D ;D65finger skrev:gjerrigknarkfinger kan nøye seg med å servere en liten deigklump per gjest å satse på hurtig vom esingpengesluk skrev:Flott! Bikkja til kompisen gjorde det - 25 stk. boller til heving. Natta tilbrakt hos veterinæren, ja. Schäfer'n så ut som en sperreballong!65finger skrev:Foreksempel: sette en brøddeig og hoppe over tullet med å steke deigen. Deise i seg rett fra bakstebollen
Får legge inn et par ekstra minutter neste gang da så ordner det seg vel for meg ogsåOblivion skrev:Er fingern i godlune kan han slå til med pølse med brøl ;D ;DH.R skrev:Får andre mat hos deg ???
Og H.R du må ha tid til å bli servert![]()
Da blir det spennede å se hva som blir servert ved neste besøk, men nå går vel alt til å traktere "damene" ;D ;Dpengesluk skrev:- og så begynte han å handle fra deg.. ;D ;D
Kanskje øker risikoen for avleggere - "lillefinger" - og da ender det vel med mini-anlegg ;D ;Dpengesluk skrev:![]()
![]()
DAMER?? Fingers??
![]()
Nei, nå står den ikke til påske..
Er'n gravid??Oblivion skrev:Kanskje øker risikoen for avleggere - "lillefinger" - og da ender det vel med mini-anlegg ;D ;Dpengesluk skrev:![]()
![]()
DAMER?? Fingers??
![]()
Du får ta deg en stalltur og få anledning til å hive innpå pulver og deigNikko03 skrev:Ser ut til at det kan bli ett kulinarisk høydepunkt i stallen. Vi snakker pulverkaffe og bolledeig med valgfri mengde rosiner
dæven røske meg for en oppvartning ;D
Topper vi detta med avsindig god lyd fra sd kort avspilling og noen rå tannoy's sånn innimellom så har vi vel i praksis en høydare eller hur![]()
Her skal det avles småfingrepengesluk skrev:Er'n gravid??Oblivion skrev:Kanskje øker risikoen for avleggere - "lillefinger" - og da ender det vel med mini-anlegg ;D ;Dpengesluk skrev:![]()
![]()
DAMER?? Fingers??
![]()
![]()
![]()
Veldig fristende plan det der får se om jeg får frigjort noe tid etterhvert her65finger skrev:Du får ta deg en stalltur og få anledning til å hive innpå pulver og deigNikko03 skrev:Ser ut til at det kan bli ett kulinarisk høydepunkt i stallen. Vi snakker pulverkaffe og bolledeig med valgfri mengde rosiner
dæven røske meg for en oppvartning ;D
Topper vi detta med avsindig god lyd fra sd kort avspilling og noen rå tannoy's sånn innimellom så har vi vel i praksis en høydare eller hur![]()
Bruspulver og glasscolapengesluk skrev:Hva med oss ferdig - este?? Såkalt pre-bake ;D ;D65finger skrev:gjerrigknarkfinger kan nøye seg med å servere en liten deigklump per gjest å satse på hurtig vom esingpengesluk skrev:Flott! Bikkja til kompisen gjorde det - 25 stk. boller til heving. Natta tilbrakt hos veterinæren, ja. Schäfer'n så ut som en sperreballong!65finger skrev:Foreksempel: sette en brøddeig og hoppe over tullet med å steke deigen. Deise i seg rett fra bakstebollen
Når du bruker NOS mode er upsampling og IIR filter bypasset - dette er korrekt for I2S / SD kortspiller.65finger skrev:DACen spiller helt klart best i NOS-mode. Og det er stor forskjell, trenger ikke å finlytte.
Skal teste ut med og uten jitterreduksjon i helgen. Takk for besøket!
takk for besøket, liker meg godt foran fjølene. Det må kunne spille alt. Hører på mye forskjelligCanales skrev:takk for kaffe og lytt, finger.
låter supert nå.
beste jeg har hørt i stallen, ever.
altetende - akkurat sånn jeg liker det.
men sjekk det der med at vokalen og instrumenter har en tendens til å dra seg mot høyre i øvre mellomtone.
(kan godt være ørene mine som er føkka).
har tre kilder. CD-drivverk, SD-kort og PC. tvilsomt om CD-drivverk blir i racketJanR skrev:Grats med ny...dings.
Gått helt over til pc basert ?
/jan