|
Den forsterkeren skal ikke byttes mot noen monoblokker. liker finishen på denBrasse skrev:Likte looken på Dacen! Labratorium møter retro hifi. Skal forsterkeren gjennom ein facelift? Eller blir det monoblokks?
Hadde jeg orket å slenge de i bilen kunne du lånt M5 av meg.C. Alshus skrev:Fy f. så gode Tannoy M1 er.
Av og til kommer man over slike produkter som får deg til å tenke; hva er det jeg driver med?
Naim Nait 2 er også et slikt produkt, iallefall i min bok.
Relativt rimelige produkter jeg kunne levd lykkelig med.
Nå tar jeg meg en øl.
får ta en tur å høre smårakkers på naim og så ta de med hjem til stall og høre på nytt utstyr. smårakkerene skiller forsterker klinten fra hveten. foreløpelig leder BPen til canalesC. Alshus skrev:Fy f. så gode Tannoy M1 er.
Av og til kommer man over slike produkter som får deg til å tenke; hva er det jeg driver med?
Nå tar jeg meg en øl.
Dersom dørvakten til Helvete snakker sant her, og det tror jeg jo han gjør, gleder jeg meg som en unge til å besøke Stallen igjen.H.R skrev:Hørte dette idag i stallen. Hr. Celius har overgått seg selv denne gangen kan det virke som.Amademus skrev:Grattis mr finger, dette blir snasent å få høre. Blir morro![]()
Bare å si fra det robertenRoberten skrev:Dersom dørvakten til Helvete snakker sant her, og det tror jeg jo han gjør, gleder jeg meg som en unge til å besøke Stallen igjen.H.R skrev:Hørte dette idag i stallen. Hr. Celius har overgått seg selv denne gangen kan det virke som.Amademus skrev:Grattis mr finger, dette blir snasent å få høre. Blir morro![]()
;DRoberten skrev:Dersom dørvakten til Helvete snakker sant her, og det tror jeg jo han gjør, gleder jeg meg som en unge til å besøke Stallen igjen.
Takker kwil! Den er basert på klasse Tkwil skrev:Henger meg på gratulantene.
Basert på uttalelser fra de som har hørt og sammenliknet "Hiend" komersielt tilgjenglig utstyr hos konstruktøren, skal dette være noe helt utenom det vanlige.
Alltid artig hva som kommer fra Valdreskanten, og du har vel ventet en stund, forstår jeg rett
Meget mulig jeg oppfattet feil her en plass, men er den saken på toppen ikke lenger J-fet basert OG generer mere effekt til lydsignalet?
mvh
Skal kjøpe en sekk med havre og gjøre klar en mulepose ;DAmademus skrev:Trur jeg må sette meg på hesten og gallopere ned til sivilisasjonen og besøke stallen til uka. Trenger litt godt fór for øra skal vite![]()
Har trakter og slumper med kaffe her og der. Stallens legendariske slumpekaffeimpulse skrev:Husk for all del den iskalde pulverkaffen, så er idyllen komplett. ;D
Jeg er iskald for tiden, så trenger bare slumpepulverkaffe.impulse skrev:Husk for all del den iskalde pulverkaffen, så er idyllen komplett. ;D
Den gamle gampen får havre og du får en kopp pulver og gotteriAmademus skrev:Jeg er iskald for tiden, så trenger bare slumpepulverkaffe.impulse skrev:Husk for all del den iskalde pulverkaffen, så er idyllen komplett. ;D
Ahhh. nok effekt altså, det var spennende saker65finger skrev:Takker kwil! Den er basert på klasse Tkwil skrev:Henger meg på gratulantene.
Basert på uttalelser fra de som har hørt og sammenliknet "Hiend" komersielt tilgjenglig utstyr hos konstruktøren, skal dette være noe helt utenom det vanlige.
Alltid artig hva som kommer fra Valdreskanten, og du har vel ventet en stund, forstår jeg rett
Meget mulig jeg oppfattet feil her en plass, men er den saken på toppen ikke lenger J-fet basert OG generer mere effekt til lydsignalet?
mvh
eXoteric TM75.2
2 * 75 watt RMS i 8 ohm.
2 * 170 watt peak i 8 ohm.
Maksimal effekt (strøm begrenset)
2 * 200 watt RMS i 3 ohm.
2 * 450 watt peak i 3 ohm.
Bare hold pølsene unna colaen og godteriet!!! Vil ikke ha noe svinn!65finger skrev:Den gamle gampen får havre og du får en kopp pulver og gotteriAmademus skrev:Jeg er iskald for tiden, så trenger bare slumpepulverkaffe.impulse skrev:Husk for all del den iskalde pulverkaffen, så er idyllen komplett. ;D
pengesluk skrev:Bare hold pølsene unna colaen og godteriet!!! Vil ikke ha noe svinn!65finger skrev:Den gamle gampen får havre og du får en kopp pulver og gotteriAmademus skrev:Jeg er iskald for tiden, så trenger bare slumpepulverkaffe.impulse skrev:Husk for all del den iskalde pulverkaffen, så er idyllen komplett. ;D
[/quote
Hva! Driver han og gjemmer unna slikt?![]()
Bruspulver og glasscolaen er gjemt bort for slukbesøkpengesluk skrev:Bare hold pølsene unna colaen og godteriet!!! Vil ikke ha noe svinn!65finger skrev:Den gamle gampen får havre og du får en kopp pulver og gotteriAmademus skrev:Jeg er iskald for tiden, så trenger bare slumpepulverkaffe.impulse skrev:Husk for all del den iskalde pulverkaffen, så er idyllen komplett. ;D
Dare we say - hehe..... - strategically gifted??BHO skrev:Din arrogante jævel. ;D
Par til salgs @ børsen!65finger skrev:Hysj!!! ikke prat om Tannoyene. Jeg vil ha flere. Helst billigC. Alshus skrev:Fy f. så gode Tannoy M1 er.
Nå tar jeg meg en øl.
Takk for besøket Brasse, morro med DXDBrasse skrev:Trollmannen frå Fagernes setter standarden igjen. Heilt drøyt å høyre 32bit på SD.
Ja dette var morro. Ikke til å tru ;-))) Takk for digg lytt og musikk.Brasse skrev:Trollmannen frå Fagernes setter standarden igjen. Heilt drøyt å høyre 32bit på SD.
Den er laget for bruk med Squeeze. Det finnes en haug av remoter til forskjellig utstyr i eplebutikken. Hva trenger du?gut_man skrev:Kan iPeng brukes opp mot alt av programvare? Bruker det jo mot Squeezeboxen min, men kan det brukes til andre avspillere også?
Hyggelig som alltid, vi får ta en langkveld med grogg og en beta matAmademus skrev:Ja dette var morro. Ikke til å tru ;-))) Takk for digg lytt og musikk.Brasse skrev:Trollmannen frå Fagernes setter standarden igjen. Heilt drøyt å høyre 32bit på SD.
Er det halvstekt mat ??? :65finger skrev:Hyggelig som alltid, vi får ta en langkveld med grogg og en beta matAmademus skrev:Ja dette var morro. Ikke til å tru ;-))) Takk for digg lytt og musikk.Brasse skrev:Trollmannen frå Fagernes setter standarden igjen. Heilt drøyt å høyre 32bit på SD.
halvferdigJanR skrev:Er det halvstekt mat ??? :65finger skrev:Hyggelig som alltid, vi får ta en langkveld med grogg og en beta matAmademus skrev:Ja dette var morro. Ikke til å tru ;-))) Takk for digg lytt og musikk.Brasse skrev:Trollmannen frå Fagernes setter standarden igjen. Heilt drøyt å høyre 32bit på SD.
/jan
65finger skrev:halvferdigJanR skrev:Er det halvstekt mat ??? :65finger skrev:Hyggelig som alltid, vi får ta en langkveld med grogg og en beta matAmademus skrev:Ja dette var morro. Ikke til å tru ;-))) Takk for digg lytt og musikk.Brasse skrev:Trollmannen frå Fagernes setter standarden igjen. Heilt drøyt å høyre 32bit på SD.
/jan