K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Du er slem RoDa! Før og etter å ha lyttet til pengesluks anlegg er et begrep for meg nå
|
1. Grandmaster Flash (Grumpy) ville nok aldri nedlate seg til fotooppdrag i "Rats Nest". Grumps er forbeholdtRoDa skrev:Så høyt som lista ligger nå så må det bli nedtur med bilder, eller kanskje ikke hvis Grumpy tar dem ;D ;D
R
Du har vært hos LMC og likevel kommer det slike kommentarer?65finger skrev:Du er slem RoDa! Før og etter å ha lyttet til pengesluks anlegg er et begrep for meg nå
Hvis det ikke var sluket's USB ( Utrolige Sluket's Bøtteknott.. ) .. ;Dpengesluk skrev:RoDa skrev:Så høyt som lista ligger nå så må det bli nedtur med bilder, eller kanskje ikke hvis Grumpy tar dem ;D ;D
R
2. Fingers er allerede utnevnt til SPIDF (Slukets Personlige Intenst Dyktige Fotograf)
Du må ikke bruke slike uttrykk R!!RoDa skrev:Du har vært hos LMC og likevel kommer det slike kommentarer?65finger skrev:Du er slem RoDa! Før og etter å ha lyttet til pengesluks anlegg er et begrep for meg nå
Drømmefitta vokser til uante proporsjoner ;D
Gleder meg uhorvelig mye til bildene!
R
Men han er ikke så rask? :pengesluk skrev:2. Fingers er allerede utnevnt til SPIDF (Slukets Personlige IntenstDyktige Fotograf)
Til uka blir det avspilling i stallen med minnekort (Sd-kort) så jeg støtter frslaget men omdefinerer kronerulling til SD-kortrulling. HFS send Minnekort til stallen kvalitet over 6. la minnekort konvoluttene fylle opp stallpostkassenRoDa skrev:Men han er ikke så rask? :pengesluk skrev:2. Fingers er allerede utnevnt til SPIDF (Slukets Personlige IntenstDyktige Fotograf)
Ser klart for meg at han kan ha problemer med å få plass til dette anlegget på minnekortet, jeg stemmer for kronerulling slik at 65finger får kjøpt nytt minnekort.
R
Kamerakvaliteten er alltid begrensningen ikke personlige ferdigheter.pengesluk skrev:Fingers er mer en rask nok. Og så er han i besittelse av noe viktig; Sluksync (c) Sluket - dvs synkronisert tempo med undertegnede. Og samme "understated" appearance, hehe! Dessuten snakker vi Leica og det foretrekkes selvsagt. Ikke samme stuket over Nippon-eskene.
Og hvor er så bildene unge mann ?65finger skrev:Nyheter i Stallen. Gardiner er på plass i vindu bak dipolene. Mindre utsikt og mere innsikt.
En ny DAC/PRE/SD komponenet spiller sammen med en ny effektforsterker.
65finger skrev:Nyheter i Stallen. Gardiner er på plass i vindu bak dipolene. Mindre utsikt og mere innsikt.
En ny DAC/PRE/SD komponenet spiller sammen med en ny effektforsterker.
Jepp det glemte jeg. H.R har laget musikkserver til meg. Linuxbasert sak med Skvisboks-server osv. Ikke helt oppe enda grunnet litt kjipe nettverksforhold her i stallenBrasse skrev:Er det ein PC eg ser? Full iPad-styring og hurramegrundt?
pengesluk skrev:OK, Folks, - it's QUIZ TIME!!!
Hva i all verden er dette???
A. Kjeften til RoDa
B. Nordby-tunnelen
C. Kjeften til RoDa, halvåpen
Riktig svar kan sendes, og da til nærmeste politikammer!!
Ser for meg sluket på døren din i kveld RoDa.....det kan bli stygtRoDa skrev:pengesluk skrev:OK, Folks, - it's QUIZ TIME!!!
Hva i all verden er dette???
A. Kjeften til RoDa
B. Nordby-tunnelen
C. Kjeften til RoDa, halvåpen
Riktig svar kan sendes, og da til nærmeste politikammer!!
Fett! Gleder meg til å sjå / høyre.65finger skrev:Jepp det glemte jeg. H.R har laget musikkserver til meg. Linuxbasert sak med Skvisboks-server osv. Ikke helt oppe enda grunnet litt kjipe nettverksforhold her i stallenBrasse skrev:Er det ein PC eg ser? Full iPad-styring og hurramegrundt?
Det spiller dritbra! kommer med en rapport i morgen er ikke helt i slaget i kveldCanales skrev:åssen speller det nye stæsjet idag, finger?
Hysj!!! ikke prat om Tannoyene. Jeg vil ha flere. Helst billigC. Alshus skrev:Fy f. så gode Tannoy M1 er.
Av og til kommer man over slike produkter som får deg til å tenke; hva er det jeg driver med?
Naim Nait 2 er også et slikt produkt, iallefall i min bok.
Relativt rimelige produkter jeg kunne levd lykkelig med.
Nå tar jeg meg en øl.
Hørte dette idag i stallen. Hr. Celius har overgått seg selv denne gangen kan det virke som.Amademus skrev:Grattis mr finger, dette blir snasent å få høre. Blir morro![]()
Skvisboksen som står på effektforsterkeren er orginal fra butikken. Skal teste ut batteri PSU etterhvert. DACen Har batteri PSU.Nikko03 skrev:Stilige saker er det en modda logitech sak ?
Ikke lunkent opp på der engang. Deilig å bli kvitt plasten 8)Roberten skrev:Vil ikke den dingsen som står oppå kabinettet der smelte ? Trodde Celius kjørte bortimot høyspent rett i fletta på utstyret sitt.
Welcome back to the future, som det så fint heter. Knall at du har kommet i gang med mer forbrukervennlig avspilling enn de hersens plastskivene.