K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Takk Nikko! kos deg du også. malurten er den jævlige kleggen. den digger meg 
Du får se på det som ett kompliment. Du er en likandes kar vet du ;D65finger skrev:Takk Nikko! kos deg du også. malurten er den jævlige kleggen. den digger meg![]()
Bare innrøm det. Du er tykk.Haavard skrev:Canales, ja jeg er misunnelig, alltid ønsket meg fyrstikkmannkropp. ;D
Håvard
Ja, han er den gyldne middelvei.Haavard skrev:Klart jeg er korpulent.
Men skal kravle meg ned på nivå med Canales. Har er jo idealet ;D
Håvard
Haavard skrev:Klart jeg er korpulent.
Men skal kravle meg ned på nivå med Canales. Har er jo idealet ;D
Håvard
faens fluer her65finger skrev:Takk Nikko! kos deg du også. malurten er den jævlige kleggen. den digger meg![]()
Haavard skrev:vi kan godt kutte ;D
men det var alshus som begynte ;D
det morsomme er at om du studere bildet nøye så har jeg rett.
du holder fisken langt fra kroppen og den blir diger. like stor (lang) som overkroppen din. jeg antar vel samme resultat ville vist seg om 65 hadde holdt den.
ha fortsatt god ferie, drar til severige på onsdag og håper på noen dager med godt vær. må få svidd flesket litt ;D
håvard
Nykvarn, like utenfor Södertälje.65finger skrev:Hvor i Sverige skal du Haavard?
her nede ved Lysekil har det vært fantastisk vær. God ferie! vi snakkes senere i sommerHaavard skrev:Nykvarn, like utenfor Södertälje.65finger skrev:Hvor i Sverige skal du Haavard?
Blir med naboen. Fint sted med stabilt vær.
Håvard
Tok en cola light for tørsten før middagenHCS skrev:Bildene dine er på grensa til " fetende" finger'n...Men hva er det med cola light ved siden av slik gourmet mat ? ;D
Eller si det som det er, du drikker ikke annet enn..... ;D65finger skrev:Tok en cola light for tørsten før middagenHCS skrev:Bildene dine er på grensa til " fetende" finger'n...Men hva er det med cola light ved siden av slik gourmet mat ? ;Dburde retusjert den bort 8)
drikker ikke stort. et par glass og en dram holder for megJanR skrev:Eller si det som det er, du drikker ikke annet enn..... ;D65finger skrev:Tok en cola light for tørsten før middagenHCS skrev:Bildene dine er på grensa til " fetende" finger'n...Men hva er det med cola light ved siden av slik gourmet mat ? ;Dburde retusjert den bort 8)
![]()
/jan
Hmm... har ikke jeg egentlig et ærend på svenskekysten...65finger skrev:flere
tynnfeit ;DCanales skrev:vi kan ikke være sylfider hele livet, vettu.
begynner å få litt kulemage her.
tynnfeit er ikke spesielt sexy.
har nettopp kjøpt meg sykkel og gravd joggeskoa frem fra boden igjen. 8)
Jeg hadde et par kolleger i 50-åra på en tidligere arbeidsplass, som ifølge dem selv tok seg noen whisky i fellesskap i helgene, og likte å prøvesmake forskjellige typer og merker. Det hørtes jo fint ut, det, helt til jeg fikk observere dem på en jobb-hyttetur. De blandet ut alt med Cola Light.65finger skrev:drikker ikke stort. et par glass og en dram holder for megJanR skrev:Eller si det som det er, du drikker ikke annet enn..... ;D65finger skrev:Tok en cola light for tørsten før middagenHCS skrev:Bildene dine er på grensa til " fetende" finger'n...Men hva er det med cola light ved siden av slik gourmet mat ? ;Dburde retusjert den bort 8)
![]()
/jan
båtpussen er grei å blande ut, Rommen derimot....helligbrødeDazed skrev:Jeg hadde et par kolleger i 50-åra på en tidligere arbeidsplass, som ifølge dem selv tok seg noen whisky i fellesskap i helgene, og likte å prøvesmake forskjellige typer og merker. Det hørtes jo fint ut, det, helt til jeg fikk observere dem på en jobb-hyttetur. De blandet ut alt med Cola Light.65finger skrev:drikker ikke stort. et par glass og en dram holder for megJanR skrev:Eller si det som det er, du drikker ikke annet enn..... ;D65finger skrev:Tok en cola light for tørsten før middagenHCS skrev:Bildene dine er på grensa til " fetende" finger'n...Men hva er det med cola light ved siden av slik gourmet mat ? ;Dburde retusjert den bort 8)
![]()
/jan![]()
Tar en tur i neste ukecash 63 skrev:Fin den Tapas krogenska prøves. Om du er inom Fjällbacka så finnes det en Pizza/Italiensk krog som jag starkt kan
anbefale. Lilla Berit heter den, virkelig høy klass på pizza'n vedovns bakede med Italienske kunnskaper.
gjør det65finger skrev:Tar en tur i neste ukecash 63 skrev:Fin den Tapas krogenska prøves. Om du er inom Fjällbacka så finnes det en Pizza/Italiensk krog som jag starkt kan
anbefale. Lilla Berit heter den, virkelig høy klass på pizza'n vedovns bakede med Italienske kunnskaper.
Fint bilde. Illustrerer "hyttesommer" perfekt.65finger skrev:dagens store oppgave var vanning
Når små oppgaver blir store er jeg i feriemodusDazed skrev:Fint bilde. Illustrerer "hyttesommer" perfekt.65finger skrev:dagens store oppgave var vanning
Høres deilig ut65finger skrev:takker Jan! blir 10 dager til og muligens 2 uker i august
hyggelig om du kom nedoverJanR skrev:Høres deilig ut65finger skrev:takker Jan! blir 10 dager til og muligens 2 uker i august
Lurte på en tur nedom med ungene, er jo litt for de å se på i "byen" der. Er fortsatt på planleggings stadiet. Se hvordan det passer med fruen og jobb.
Uansett, kos deg og slapp helt av. Er man på ferie så er man på ferie
/jan
Takk for det65finger skrev:hyggelig om du kom nedoverJanR skrev:Høres deilig ut65finger skrev:takker Jan! blir 10 dager til og muligens 2 uker i august
Lurte på en tur nedom med ungene, er jo litt for de å se på i "byen" der. Er fortsatt på planleggings stadiet. Se hvordan det passer med fruen og jobb.
/jan
Det er et OK Aquarium. du har noe som heter Noahs ark også, mot smøgen. En slags dyrepark.JanR skrev:Takk for det65finger skrev:hyggelig om du kom nedoverJanR skrev:Høres deilig ut65finger skrev:takker Jan! blir 10 dager til og muligens 2 uker i august
/jan
Regner med du er lokalkjent i Lysekil ?
http://www.havetshus.se/index.asp?selectedLang=sv
Noe for far, og ungene
/jan