K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Nordens Ark var det. kunne nesten tenke meg en tur dit selv.JanR skrev:
Nordens Ark var det. kunne nesten tenke meg en tur dit selv.JanR skrev:
får ta seg en tur til Nordens Ark, ikke lange veien herfracash 63 skrev:Kan rekomendere Nordens arkhar ej vært på Havets hus men det skall også va sevært!
Skal oppom Hunderfossen den 21 - 24 juli. Planen var Lysekil (havets hus) og evt nordens ark etter det.65finger skrev:får ta seg en tur til Nordens Ark, ikke lange veien herfracash 63 skrev:Kan rekomendere Nordens arkhar ej vært på Havets hus men det skall også va sevært!
Er det slik "klipsch"-treff ? ;D ... Sa han som har småbruk rett ved Hunderfossen.... :-Xpengesluk skrev:Du skal på Titano, ja...
;Dpengesluk skrev:Du skal på Titano, ja...
Slakk i dag, tar på å supe pils ei uke i strekk.pengesluk skrev:Kyllingsmiley det der. Du pleier da kunne mye bedre, JanR? Sånne raseri-utgaver, finger'n etc.?? Litt daff i dag?
I godt gammelt grettent humørJanR skrev:Slakk i dag, tar på å supe pils ei uke i strekk.pengesluk skrev:Kyllingsmiley det der. Du pleier da kunne mye bedre, JanR? Sånne raseri-utgaver, finger'n etc.?? Litt daff i dag?
Gi meg en dag eller to så er jeg tilbake :
/jan
Takk skal du jævla ha for den65finger skrev:I godt gammelt grettent humørJanR skrev:Slakk i dag, tar på å supe pils ei uke i strekk.pengesluk skrev:Kyllingsmiley det der. Du pleier da kunne mye bedre, JanR? Sånne raseri-utgaver, finger'n etc.?? Litt daff i dag?
/jan
;D ;D ;D ;DJanR skrev:Takk skal du jævla ha for den65finger skrev:I godt gammelt grettent humørJanR skrev:Slakk i dag, tar på å supe pils ei uke i strekk.pengesluk skrev:Kyllingsmiley det der. Du pleier da kunne mye bedre, JanR? Sånne raseri-utgaver, finger'n etc.?? Litt daff i dag?
/jan![]()
;D
/jan
Dette må du etterprøve med å ta deg en tur på landet snart finger'n65finger skrev:En god dag i Oslo, er en god dag for landet.
Er på landet for tiden. Har en uke hjemme og bør ta en tur oppov3r daHCS skrev:Dette må du etterprøve med å ta deg en tur på landet snart finger'n65finger skrev:En god dag i Oslo, er en god dag for landet.![]()
Bare å dukke opp..65finger skrev:Er på landet for tiden. Har en uke hjemme og bør ta en tur oppov3r daHCS skrev:Dette må du etterprøve med å ta deg en tur på landet snart finger'n65finger skrev:En god dag i Oslo, er en god dag for landet.![]()
bare løgn og fanteri men bildet ble bra og en grunn til å poste det, måtte jugefinger ha. alt for tung for megCanales skrev:
bare jug sluket. jeg liker disse bedrepengesluk skrev:Jåla.
Ja65finger skrev:HFS = Gjesp
ellerBrasse skrev:HFS
=
![]()
får ta HIFIen etter ferien ottoneottone skrev:Ja65finger skrev:HFS = Gjesp
...og det er vår skyld.
bare eting og feriebilder, det er alt vi klarer for tiden
Er visst ikke mange som tenker på sex hifi lengre?
8) skiftet til tørrbjornh skrev:Hvor ble det av eieren av kortbuksa?
Goody65finger skrev:Rakkers hjemme hos far igjen
Jepp. må samle sammen utlånt utstyr for å få opp et anleggJanR skrev:Goody65finger skrev:Rakkers hjemme hos far igjen
Kun de du har nå om dagen ?
/jan
GoodyHaavard skrev:Håper å være hjemme igjen på søndag. Da skal du få Pioneer også
Håvard
det er et bilde jeg knabbet fra nettet. skal ta bilder når jeg får de opp. trenger noen billige stativer samt noen komponenter haavard lånerNikko03 skrev:små rakkersene har sikkert savna far hvis de har vært ute å reist ;D
Ser bra ut de der![]()