|
Til salgs?Brasse skrev:Ølbryggerkristoffer har nokre 60cm stativer.
Får sende en PM til han via facebook eller Google+ (hvor jeg er rimelig venneløs med unntak av dere to)Brasse skrev:Alt er til salgs, de står i boden hans, så eg vil tru du kan overtale han.
De tannoy'ene der får mye skryt har jeg skjønt65finger skrev:det er et bilde jeg knabbet fra nettet. skal ta bilder når jeg får de opp. trenger noen billige stativer samt noen komponenter haavard lånerNikko03 skrev:små rakkersene har sikkert savna far hvis de har vært ute å reist ;D
Ser bra ut de der![]()
Sommeren er fort over og da er det å velte seg ned i sofa foran anlegget vet du. Kommer du over Tannoy M1 er det bare å kjøpeNikko03 skrev:De tannoy'ene der får mye skryt har jeg skjønt65finger skrev:det er et bilde jeg knabbet fra nettet. skal ta bilder når jeg får de opp. trenger noen billige stativer samt noen komponenter haavard lånerNikko03 skrev:små rakkersene har sikkert savna far hvis de har vært ute å reist ;D
Ser bra ut de der![]()
viktig å få opp et anlegg ja. har vært uten selv en stund nå pga oppussing. Kjenner abstinensen river og sliter her ;D
Det skal jeg legge meg på minnet65finger skrev:Sommeren er fort over og da er det å velte seg ned i sofa foran anlegget vet du. Kommer du over Tannoy M1 er det bare å kjøpeNikko03 skrev:De tannoy'ene der får mye skryt har jeg skjønt65finger skrev:det er et bilde jeg knabbet fra nettet. skal ta bilder når jeg får de opp. trenger noen billige stativer samt noen komponenter haavard lånerNikko03 skrev:små rakkersene har sikkert savna far hvis de har vært ute å reist ;D
Ser bra ut de der![]()
viktig å få opp et anlegg ja. har vært uten selv en stund nå pga oppussing. Kjenner abstinensen river og sliter her ;D
Rakkers spiller som F... skal ta etterhvert å legge ut noen bilderCanales skrev:åssen gåre i nystallen, da?
koser deg glugg ihjæl med rakkers på gravstøtter?
sleng ut noen oppdaterte bilder, da.
Lytter på dipols og ny dac med musikkavspiller. Føler ikke noe umiddelbar trang til bass-systemCanales skrev:lytter på de nye høyttalerne eller bare dig.rigg?
65finger skrev:Lytter på dipols og ny dac med musikkavspiller. Føler ikke noe umiddelbar trang til bass-systemCanales skrev:lytter på de nye høyttalerne eller bare dig.rigg?
noe nærmere ferdigCanales skrev:65finger skrev:Lytter på dipols og ny dac med musikkavspiller. Føler ikke noe umiddelbar trang til bass-systemCanales skrev:lytter på de nye høyttalerne eller bare dig.rigg?
hvilken dipols?
de samme småfjøla som du hadde i gamlestallen?
65finger skrev:Skal gjøre det. Jeg durer ned til gjøvik i morgen ved 1130 tiden. Når kommer dere?
Canales skrev:65finger skrev:Skal gjøre det. Jeg durer ned til gjøvik i morgen ved 1130 tiden. Når kommer dere?
ca 14-tiden tenker jeg
hr skal sikkert ha farsebab med masse kinakål og rømme på veien, så det kan ta litt tid
Jeg er på gjøvik 1330, så hvis haavard gidder å hente meg så er vi der omtrent samtidigCanales skrev:vi kjører 12, og rozzy henter bho og rørlig omtrent på samme tid.
så da bør alle være på plass rundt to.
65finger skrev:Jeg er på gjøvik 1330, så hvis haavard gidder å hente meg så er vi der omtrent samtidigCanales skrev:vi kjører 12, og rozzy henter bho og rørlig omtrent på samme tid.
pling i vei og jeg kan hente deg65finger skrev:Jeg er på gjøvik 1330, så hvis haavard gidder å hente meg så er vi der omtrent samtidigCanales skrev:vi kjører 12, og rozzy henter bho og rørlig omtrent på samme tid.
Klart - med avstanden fra og til gjøvik fra haavard så er det vel 4 motorstopp hver vei. Sikker på at du ikke kan ta et tidligere tog fingern? Har jo lite lyst til å vente på matenCanales skrev:65finger skrev:Jeg er på gjøvik 1330, så hvis haavard gidder å hente meg så er vi der omtrent samtidigCanales skrev:vi kjører 12, og rozzy henter bho og rørlig omtrent på samme tid.
haavard kjører alfa, jeg kjører bjimmer.
sier seg selv at meg og hr rekker mang en farsebab før dere rekker tilbake
Flotte greier vi gjerne applauderer, men vi ville sette pris på om de ble værende en stund i stall og da. :65finger skrev:Herregud for en lydkvalitet. Jeg ser frem til å få dette inn i stall
kryptonittfett faktisk av den grønne yodatypenCanales skrev:plutoniumsfett?
Jeg er sikker på at mange ville fått en aha-opplevelse om de stakk innom Raymond. Oppløsning og holografi av en annen verden ...65finger skrev:kryptonittfett faktisk av den grønne yodatypenCanales skrev:plutoniumsfett?
BHO skrev:Flotte greier vi gjerne applauderer, men vi ville sette pris på om de ble værende en stund i stall og da. :65finger skrev:Herregud for en lydkvalitet. Jeg ser frem til å få dette inn i stall![]()
Canales har tatt gravstøttene tilbake, låner nå noen mere "vanlige" av HaavardBrasse skrev:Byttelåner du og Canales på stativene?
Jeg har kjøpt tilsvarende oppsett som han har i heimen og det er jeg meget happy med 8)musicman skrev:Synd at Raymond ikke er på sentralen lenger,,,,håper han kommer tilbake.
Prøvde å overtale han så godt det lot seg gjøre sist jeg snakket med han, med det virker som det kan ta sin tid,,,dessverre,,,ikke mange av hans kaliber i kongeriket, selv om han til tider kan virke ekstrem i sin iver etter perfeksjon, mener jeg bestemt at det slike som han som driver golyden fremover til stor glede for oss som har hørt hva som bor i hans kreasjoner.
drar til latvia og produserer opp en 13-15 par om 3 uker. beholder et av de sjølHCS skrev:Når kommer det det hornhøytalere igjen i heimen da ?![]()