|
65finger skrev:Skal faen meg ha en mitralijøse i bilen og blåse bort tullinger
Eller..... ;Dmesut skrev:kul bil.
den er tror jeg finger kunne hatt i minst to uker uten å ødelegge.
Brasse skrev:folk som kjører i 60 70 i 70-sona
folk som bremser fra 50 til 30 ved fotoboks
folk som ikkje legger seg inn fra venstrefila
folk som ikkje kan kjøre i rundkjøringer
folk som ikkje sladder i rundkjøringer
kaboom til helvete med heile gjengen.
Når melder jeg meg til tjeneste ?65finger skrev:Med Janr bak 12.7 smellende vekk løker fra veibanen blir det bra. Jeg konsentrer meg om kjøringa, jan står for skytingen
Fantastisk bra forslag med jan ved kanonen og birger på 12.7 kan det bare bli braNikko03 skrev:Er det ikke bedre å skaffe seg en sånn en a. bitte litt mer drivstoff men du sparer amunisjon.
Du kan jo bare kjøre over dem ;D
Birger har erfaring med denslags kjøretøy, jeg har erfaring med 12.7, skummel combo ;D65finger skrev:Fantastisk bra forslag med jan ved kanonen og birger på 12.7 kan det bare bli braNikko03 skrev:Er det ikke bedre å skaffe seg en sånn en a. bitte litt mer drivstoff men du sparer amunisjon.
Du kan jo bare kjøre over dem ;D
Men i svartsvingte - jeg SPISER! Få vekk dette sølet!!mesut skrev:enda en accessory som kan berike fingers liv
![]()
Pell deg på chatten kjerring.J.J skrev::-X :
Er dere underernært på noe eller .. :
;D
JanR skrev:Pell deg på chatten kjerring.J.J skrev::-X :
Er dere underernært på noe eller .. :
Greit å leke tøff - på lang avstand ??
Våkne du så får vi se ...... ;D
;D
/jan
Sett i gang og mal mann!Brasse skrev:heilt klart at det må opp eit 2x3 meter maleri på veggen der.
ein kunstnerisk tolkning i rosa akryl av alliansens puleballmotiv.
eg har akrylmaling.
Takker RoDa. spiller veldig bra nå også. du har et kult og vakkert anlegg. mitt er ikke spesielt vakkert. men det blir bedre etter hvertRoDa skrev:Veldig kult anlegg, 65Finger! 8)
65finger skrev:Takker RoDa. spiller veldig bra nå også. du har et kult og vakkert anlegg. mitt er ikke spesielt vakkert. men det blir bedre etter hvertRoDa skrev:Veldig kult anlegg, 65Finger! 8)
det var synd men jeg bruker bare et nrmesut skrev:sorry, finger, rakk ikke innom stallen idag :'(
men, du må slutte å operere med to ulike tlfnr![]()