K
Kaare G. Opsahl
Gjest
fra 2004 var det denne dressen som gjaldt
Vedlegg
-
8 KB Visninger: 289
Mye av det samme som tidligere. dacen har ekstern strømforsyning og en snerten avspiller som er nyttJanR skrev:
;D65finger skrev:Digitallyden her i stua er den beste jeg noensinne har hørt noe sted. I all ubeskjedenhet
65finger skrev:Mye av det samme som tidligere.
Sitter og super GTmesut skrev:65finger skrev:Mye av det samme som tidligere.
men vi vil ha bilder allikevæl.
NÅ!!! FORT DEG!!!
du sitter jo bare der og diller.
hehe Joda men jeg skal inn til den gamle major om noen straksermesut skrev:nå skjerper du deg!!!! tipper du ikke har fått noe fra fagernes ennå
trodde ikke hva jeg hørte. Her har Rakkersene i tur og orden dengt AG mezzo, alt av Klipsch. Ja ALT.mesut skrev:
Den er på lista, hvis jeg rekker det før majorstuen kallermesut skrev:næil yøng old ways 8)
takk for uren til Toten og lytten på vei hjem. Kul bil. Jeg vil ha en slikBrasse skrev:Bra med snert i nyjustert anlegg med ny computer - nydelig.
Tydeligvis trolldomskrefter i sving oppi de mørke innlandsskogane.
;D ;DBrasse skrev:kanskje eg skal søke på jobben.
kjipt den er betalt med stjelte mariekjeks og deng.
Du har jobben med Jan som backupBrasse skrev:kanskje eg skal søke på jobben.
Hehehe, må jeg stille i dress og slips ?65finger skrev:Du har jobben med Jan som backupBrasse skrev:kanskje eg skal søke på jobben.
Brasse skrev:pysjbukse og t-skjorte, evt onepiece.
Du milde65finger skrev:Brasse skrev:pysjbukse og t-skjorte, evt onepiece.
Du er kun på jobb i helger, ferie og høytiderJanR skrev:Du milde65finger skrev:Brasse skrev:pysjbukse og t-skjorte, evt onepiece.![]()
Godt jeg er kun reserve sjåfør. Er ganske sikker på at Brasse er mannen/sjåføren du leter etter.
/jan
65finger skrev:Du er kun på jobb i helger, ferie og høytiderJanR skrev:Du milde65finger skrev:Brasse skrev:pysjbukse og t-skjorte, evt onepiece.![]()
Godt jeg er kun reserve sjåfør. Er ganske sikker på at Brasse er mannen/sjåføren du leter etter.
/jan
36 måneders oppsigelseJanR skrev:65finger skrev:Du er kun på jobb i helger, ferie og høytiderJanR skrev:Du milde65finger skrev:Brasse skrev:pysjbukse og t-skjorte, evt onepiece.![]()
/jan![]()
Jeg sier opp !
/jan
Hvorfor ikke en sjåfør "dress" i det samme stoffet som de nye gardineneJanR skrev:65finger skrev:Du er kun på jobb i helger, ferie og høytiderJanR skrev:Du milde65finger skrev:Brasse skrev:pysjbukse og t-skjorte, evt onepiece.![]()
/jan![]()
Jeg sier opp !
/jan