K
Kaare G. Opsahl
Gjest
I forkant noen sure tær 8) til venstre effektforsterker og til høyre strømforsyning til DAC
Vedlegg
-
240.2 KB Visninger: 103
|
Det er fortsatt prototyper og ikke endelig designmesut skrev:oblivion har endret fælt på designen i det siste, ser jeg ;D
Ingenting som slår et par rakkers Jan, ingenting i denne verdenJanR skrev:Der ja, endelig noe som kan ta opp kampen mot rakkers.
/jan
Må få lånt ørene til de der skjønner jeg65finger skrev:Ingenting som slår et par rakkers Jan, ingenting i denne verdenJanR skrev:Der ja, endelig noe som kan ta opp kampen mot rakkers.
/jan
Plutoniumsfornøyd.JanR skrev:Må få lånt ørene til de der skjønner jeg65finger skrev:Ingenting som slår et par rakkers Jan, ingenting i denne verdenJanR skrev:Der ja, endelig noe som kan ta opp kampen mot rakkers.
/jan
Uansett, du er nøyd med det som har kommet i hus ?
/jan
65finger skrev:Plutoniumsfornøyd.JanR skrev:Må få lånt ørene til de der skjønner jeg65finger skrev:Ingenting som slår et par rakkers Jan, ingenting i denne verdenJanR skrev:Der ja, endelig noe som kan ta opp kampen mot rakkers.
/jan
/jan
65finger skrev:Ingenting som slår et par rakkers Jan, ingenting i denne verdenJanR skrev:Der ja, endelig noe som kan ta opp kampen mot rakkers.
/jan
Rakkers MK II ???mesut skrev:65finger skrev:Ingenting som slår et par rakkers Jan, ingenting i denne verdenJanR skrev:Der ja, endelig noe som kan ta opp kampen mot rakkers.
/jan
;D
jeg kommer til å få noe som slår rakkers nå. 8)
JanR skrev:Rakkers MK II ???mesut skrev:65finger skrev:Ingenting som slår et par rakkers Jan, ingenting i denne verdenJanR skrev:Der ja, endelig noe som kan ta opp kampen mot rakkers.
/jan
;D
/jan
Tannoy skal inn i mesuts hus, noen sværingermesut skrev:JanR skrev:Rakkers MK II ???mesut skrev:65finger skrev:Ingenting som slår et par rakkers Jan, ingenting i denne verdenJanR skrev:Der ja, endelig noe som kan ta opp kampen mot rakkers.
/jan
;D
/jan
rakkers the daddy editon 8)
Hmm, hva de store igjen ? Westminster eller no ?65finger skrev:Tannoy skal inn i mesuts hus, noen sværingermesut skrev:JanR skrev:Rakkers MK II ???mesut skrev:65finger skrev:Ingenting som slår et par rakkers Jan, ingenting i denne verdenJanR skrev:Der ja, endelig noe som kan ta opp kampen mot rakkers.
/jan
;D
/jan
rakkers the daddy editon 8)
Nikko03 skrev:Ser bra ut finger spes gardin opphenget lurer jævlig på hvor du har knabba dem ;D
mesut skrev:Nikko03 skrev:Ser bra ut finger spes gardin opphenget lurer jævlig på hvor du har knabba dem ;D
litt skuffa, jeg.
han lovte de skulle være rosa.
Nikko03 skrev:mesut skrev:Nikko03 skrev:Ser bra ut finger spes gardin opphenget lurer jævlig på hvor du har knabba dem ;D
litt skuffa, jeg.
Hehe sikkert ikke mange i nabolaget som har rosa gardiner hengende på snora lenger.
Ikke lett å være finger's da.
Gratis farsebabbsmesut skrev:Nikko03 skrev:mesut skrev:Nikko03 skrev:Ser bra ut finger spes gardin opphenget lurer jævlig på hvor du har knabba dem ;D
litt skuffa, jeg.
Hehe sikkert ikke mange i nabolaget som har rosa gardiner hengende på snora lenger.
hallo, mannen er nabo med maliks.
de må vel se det som et kompliment at finger har gardiner i samme farge som kjøttfarsen de trer på kebabspydet en gang i uka.
65finger skrev:Plutoniumsfornøyd.JanR skrev:Må få lånt ørene til de der skjønner jeg65finger skrev:Ingenting som slår et par rakkers Jan, ingenting i denne verdenJanR skrev:Der ja, endelig noe som kan ta opp kampen mot rakkers.
/jan
/jan
diyAudio skrev:Er de ikke rosa nok ;D ;D ;D
Sikker på det. Etter at du har knabba fin stasen til nabo'n a ;D65finger skrev:Gratis farsebabbsmesut skrev:Nikko03 skrev:mesut skrev:Nikko03 skrev:Ser bra ut finger spes gardin opphenget lurer jævlig på hvor du har knabba dem ;D
litt skuffa, jeg.
de må vel se det som et kompliment at finger har gardiner i samme farge som kjøttfarsen de trer på kebabspydet en gang i uka.
HeheNikko03 skrev:Sikker på det. Etter at du har knabba fin stasen til nabo'n a ;D65finger skrev:Gratis farsebabbsmesut skrev:Nikko03 skrev:mesut skrev:Nikko03 skrev:Ser bra ut finger spes gardin opphenget lurer jævlig på hvor du har knabba dem ;D
litt skuffa, jeg.
Skal prøve, må finne macen. Orker ikke å knote med bøgfjølamesut skrev:65finger skrev:Plutoniumsfornøyd.JanR skrev:Må få lånt ørene til de der skjønner jeg65finger skrev:Ingenting som slår et par rakkers Jan, ingenting i denne verdenJanR skrev:Der ja, endelig noe som kan ta opp kampen mot rakkers.
/jan
/jan
litt mer lyrikk om før og etter?
sikkert vanskelig å sammenligne, siden det er to forskjellige rom, men noen ord om forbedringene hadde vært artig, da.
hehe det har skjedd mye utvikling siden sistmesut skrev:kult, må høres.
gjort endel endringer til tross for gammel innpakning, altså.
men det at du henger i sofaen dagen lang er vel ikke noe nytt.
ok, da kan vi veksle info til helgen: jeg forteller om kjemperakkersene som er på vei inn og du lar meg høre anlegget ditt. ;D65finger skrev:hehe det har skjedd mye utvikling siden sistmesut skrev:kult, må høres.
det er en avtalemesut skrev:ok, da kan vi veksle info til helgen: jeg forteller om kjemperakkersene som er på vei inn og du lar meg høre anlegget ditt. ;D65finger skrev:hehe det har skjedd mye utvikling siden sistmesut skrev:kult, må høres.
Jo takk, mangler bare ringerRoberten skrev:Gratulerer med gardiner, Fingern !
YES!! Jeg har hatt Smart og digget den bilen. Det eneste den manglet var belterBrasse skrev:![]()
Fingermobilen.