Barbour - da har du arbeid - for der er det mye å velge mellom, og ikke alltid lett å velge rett. Har sjøl hatt noen bomkjøp der.
Gjør det. Bare å poste i små porsjoner;D.Driver og tenker på om jeg skal ta bilder av plaggene og vise hva som gjør bespoke unikt, eller om det blir overkill for dette forumet. Hva tycks?
Det er jo en del arbeid med det og jeg gidder ikke om det er laber interesse.
! velkledd herremann.I dag ble denne grå affæren. En lys grå dress i denne gata bør være tredjevalg når en skal bygge opp en gardrobe.
Synes ikke skjorte-slipskomboen er mer enn så vidt innafor. Mer uinspirert og opplagt skal man lete lenge etter, men Svein Arne kan ikke være like kreativ hver dag.
Dressen ble til ved at jeg bestilte bukse ett sted, og jakke et annet. Det har jeg gjort ved to bestillinger, men jeg gidder ikke lengre, det er lite å hente på å splitte opp ordren slik.
Jakke - MTM - English Cut
Bukse - MTM - Manning & Manning
Skjorte, slips og ytterfrakk - Charles Tyrwhitt
PS - Metropolitan Museum of art
Seler - AT
Strømper - Pringles
Sko - cordovan fra Carmina
Capsen er kjøpt en gang i Roma, men husker ikke produsenten
Sjalet er fra Skottland, mer erindrer jeg ikke
Vis vedlegget 467430
Vis vedlegget 467431
Vis vedlegget 467432
Vis vedlegget 467436
Vis vedlegget 467438
Vis vedlegget 467439
Å ja, jeg fører notater og kommer til å overlevere dem til St.peter rett før du kommer opp til eksamen. Det slipset koster deg ekstra 2 år i grillen.. fair warning..Jeg bruker det bare for å plage deg.
Ja, og ja, det er fungerende knapper, og forhåpentligvis noenlunde innafor med en halv tomme kortere. En halv tomme kortere, kanskje helt opp i en hel ble antydet hos naboen tvers over gata, da jeg tittet på noen jakker som eksponerte den samme typen tilkortkommenhet hos meg.Legge opp ermene til Zomby, ikke tråden. Ikke enda, jaffal.
Hvis han tenker å legge opp ermer på en dress med funksjonelle knapper, har han en utfordring.
Han kan få tatt inn litt, 1-1,5cm, men legegr han opp mer så blir det for kort til knappene.
Om han må få ermet tatt inn i skuldrene - som er det korrekte - så må han ut med mange penger. Det er mye arbeid.
Hvis det er pynteknapper, så er det ingen problem. De kan flyttes.
Jeg kjenner dessverre ikke til systuer i Oslo, men det må vel gå an å google?
Eh, ja dette begynner å ligne på noe. Høyt nivå her. Snart må vi tipse Vogue eller HQ.Ei uke igjen, så er det rom for et lite hvileskjær. Det blir godt.
Trenger å kjøpe meg en brun feodora, og la capsen vandre til de evige jaktmarker. Ikke at jeg tror den kommer til å gjøre det så bra der heller.
Dress fra McGee
Skjorte, slips og frakk fra CT
PS fra Berg & Berg
Seler fra AT
Strømper fra Falke
Sko fra Crockett & Jones
Skjerf og hansker - samme som i går
Caps fra Pakeman Catto & Carter
Vis vedlegget 468902
Vis vedlegget 468903
Vis vedlegget 468904
Vis vedlegget 468905