e du Buell mann du og sluket?Jeg må ha en slik, til kortere handleturer og syke/hjemmebesøk hos audiofile medpasienter i nærområdet
Vis vedlegget 213347
Står en X-1 i lytterommet her!e du Buell mann du og sluket?Jeg må ha en slik, til kortere handleturer og syke/hjemmebesøk hos audiofile medpasienter i nærområdet
Vis vedlegget 213347
Jeg er helfrelst Buell entusiast, kjørte Harely før men konverterte til Buell.
Jeg har en Buell S1 98 modell som jeg holder på å bygge om.
skal bli noe alle denne når den er ferdig, ikke helt lik , men noen lunde samme "stuk".
Vis vedlegget 213742
Vis vedlegget 213743
Se der ja en X1. Konge sykkel det og!Står en X-1 i lytterommet her! Vis vedlegget 213752e du Buell mann du og sluket?Jeg må ha en slik, til kortere handleturer og syke/hjemmebesøk hos audiofile medpasienter i nærområdet
Jeg er helfrelst Buell entusiast, kjørte Harely før men konverterte til Buell.
Jeg har en Buell S1 98 modell som jeg holder på å bygge om.
skal bli noe alle denne når den er ferdig, ikke helt lik , men noen lunde samme "stuk".
Den trenger ikke horn en gang for å lyde bra!!!
Det er det vakreste!I dag er det denne som er gjenstand for undertegnedes grådige kjøpekåte blikk.......
Verdens vakreste bil. Aston Martin BD9
Er enig Voff :Verdens vakreste bil. Aston Martin BD9
Ikke med den vingen!
Eller støtfangerne....
Det er en Volga ja. Ikke så mange av dem som suser rundt for tiden.Er det der en oppskemt Volga ?
Men spørsmålet er snarere: har DEN lyst på DEG? ;D ;DJeg må ha en slik, til kortere handleturer og syke/hjemmebesøk hos audiofile medpasienter i nærområdet
Vis vedlegget 213347
Helt riktig det Rock. Jeg har en! Riktig nok er den gammel, ca 125 år gammel men fullt brukbar ennå!Bindalsfæring som jeg har avbildet.
Fine å ro i, med seil og slikt utstyr fin for å seile med også.
Ligge ute på fjorden med termosen og bare slumre.
Joda. men slike som denne er veldig fristende! Den veier imidlertid 35tonn og 17.5 meter så slipsetting blir sikkert dyrt! Full tank blir også dyrt; 2500 liter.Rock sitt bilde har falt ut/fjernet??
Til Voff,
Du må få laget en båt som har største skroglengde 14,98 meter, da er den under 15 meter og ganske sertfikatfri. Du må ha Båtførerprøven men det er alt.
Du kan ha en ganske stor bredde slik at du uansett får bra bovolum ombord. Så er trikset at "nebb" i baugen samt badeplattform/jolleparkering akterut er festet med bolter og skrudd fast og ikke sveiset eller støpt fast. I så fall teller ikke disse utstikkene som "lett kan fjernes" med i den lengden som måles i forhold til sertifikatbestemmelsene.
Jeg har prøvebodd en Linssen på 42 fot som hadde helt greit bovolum til 6 personer. 3 stk doble lugarer, to bad/toalett/dusj. Når ( ikke snakk om hvis!! ) telefonen kommer fra Hamar blir det forhandlinger med Linssen om en spesalversjon på 14,98, dobble motorer, aggregat, baug og aktertruster ( hydraulisk ) automatiske stabilisatorer samt bulb baug. Full instrumentering for havgående seilas, klassifisert til A samt Lloyds klasse!
Og DET har jeg sykt lyst på!