God smak ja, hva heter hun?Ja hva kan man si Balle Clorin? Du er i alle fall frisk, har godt syn og meget god smak!
God smak ja, hva heter hun?Ja hva kan man si Balle Clorin? Du er i alle fall frisk, har godt syn og meget god smak!
Tror nok Odin måtte ha ventet da, gittRundt 400kkr for å koble den til veggen med Odin. Koster å værra kar!
Måtte nok blitt sånn her også. dCS er fint, men dyrt. Skulle gjerne slippe profilerte fronter, forresten. Synes det skjer for mange ting på en gang idesignet.Tror nok Odin måtte ha ventet da, gittRundt 400kkr for å koble den til veggen med Odin. Koster å værra kar!
Designet er mye bedre på de jeg har nå; dCS Puccini og dCS Paganini clock. Merkelig at de ikke beholder et så flott design.Måtte nok blitt sånn her også. dCS er fint, men dyrt. Skulle gjerne slippe profilerte fronter, forresten. Synes det skjer for mange ting på en gang idesignet.Tror nok Odin måtte ha ventet da, gittRundt 400kkr for å koble den til veggen med Odin. Koster å værra kar!
Litt av en blow jobb!Ehm, kanskje hu her da... :
Smart morsom og helt garantert mye mer morro enn "supermodeller" spør du meg.
Like the picture then boys? It was the most normal I could find, honest!
Hvem er hu? Nei vettu hva...!
mvh
Den er lekker!
Aiii! Frittert tofu med kimchi er kung.Veganersushi..??
Stort sett tidsfaktoren som mangler nåDet er viktig med oppnåelige "sykt lyst på" ting
Er du en sånn derre veganer som bare spiser sjøldaua frukt, også kjent som nedfallsfrukt?Levende grønnsaker er barbari. Avliv dem humant før konsum.
- Mamma, jeg er sulten. Er det middag snart?Er du en sånn derre veganer som bare spiser sjøldaua frukt, også kjent som nedfallsfrukt?Levende grønnsaker er barbari. Avliv dem humant før konsum.