Diverse I serien "SYKT lyst på" har vi i dag kommet til...

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Grace

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Antall liker
    33
    Torget vurderinger
    7
    Kunne trenge en representativ dress;- noe under 40000,- er vel ikke aktuelt for en Brioni. Grace er svak for italiensk kvalitet.

Vedlegg

slowmotion

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2009
    Antall liker
    3.478
    Jeg kan vel ikke si at dette er noe jeg har sykt lyst på, men det passer jo inn i tråden, på en måte.

878326.jpg

878578.jpg

Voff

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.11.2006
    Antall liker
    8.729
    Torget vurderinger
    1
    Har fått billån men mista lysten på ny bil. Håper det går over snart....

noruego

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2003
    Antall liker
    7.892
    Kunne trenge en representativ dress;- noe under 40000,- er vel ikke aktuelt for en Brioni. Grace er svak for italiensk kvalitet.
    Brioni har det lille ekstra. Kom tilfeldigvis over et opphørssalg i Palermo for åtte år siden, med 80% avslag siste dagen. Ikke veldig mange italienere der sydpå som måler over 190 på sokkelesten, så jeg endte opp med fem dresser til en totalpris like under 9000 norske. Det ble noen Armani, Izaia og Pal Zileri i 110 superull, men ingen Brioni... Så ja, Brioni er også på min liste.

E.I.A.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Antall liker
    3.606
    Torget vurderinger
    49
    En slik hadde jeg ikke sagt nei til :)

Vedlegg

bambi

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Antall liker
    12.514
    Sted
    Smurfeland
    ^Frekk den der. Men hvis jeg fikk velge... perfeksjon innen bildesign ble oppnådd med denne:

Pink_Panther

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    10.458
    1969_74_Ferrari_Dino_246GT_04.jpg

Hvis damen fra Hamar ringer kommer jeg til å jakte på en slik. Gul, selvfølgelig.
    Dino 246 GT er den mest sexy bil jeg vet om.

Voff

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.11.2006
    Antall liker
    8.729
    Torget vurderinger
    1
    Hvis damen fra Hamar ringer kommer jeg til å jakte på en slik. Gul, selvfølgelig.
    Dino 246 GT er den mest sexy bil jeg vet om.

Men den er blitt dyyyr.
    Du får se på Gullguttene på blu ray. Tony Curtis kjører i en sånn....

Vedlegg

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.078
    Torget vurderinger
    0
    Den Cobra'n er vel en "Kit Car"? Og da er det ikke noe å stå etter. En orginal gammel en ville uten problemer latt seg registrere.

Ford GT40 og den nye GT er faktisk vakre biler, men akk så lite anvendelige. De av oss som har fulgt med på "Top Gear" har fått med oss det.

Den Ferrarien ?? Vel faller ikke i smak hos meg!

Nei av oppnåelige biler er nok denne det fineste som finnes!

1963_Jaguar_XK-E_Roadster.jpg

Den begynner selvsagt å bli dyr nok, men vakker som en drøm.

Kun overgått av denne:
    XK180.jpg

Kun laget i 2 eks og koster en eller annen plass mellom 5 og 10 mill !
    Men lyden alene gjør den "verd" prisen!

Skal vi være kjedelig "snusfornuftige" og virkelig krype ned på det nivået man "kan" finansiere med litt omprioritering og en forståelsesfull bank så finnes jo denne:

Jaguar_XK_Cabriolet.jpg

XK er ikke så ille dyr, engelsk på godt og vondt, men vakker! Og ikke minst ville ikke fruen bli sur om jeg kjøpte en!

Edit:

La ikke merke til dama bak rattet før jeg så bildet i stor størrelse. Og jo, "mor" ville muligens bli litt grinete hvis hun der fulgte med bilen................;)

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.078
    Torget vurderinger
    0
    Slowmotion,

Årets understatement vil vel være å si at den er vakker, men prisen mann!

Aston er vel totalt sett det merket som holder verdien best, dvs hysterisk prisstigning fra år til år, av samtlige UK serie produserte automobiler.

Og prisen på en slik "spesialmodell" tør jeg ikke tenke på! Helt sikkert ikke så galt som en Ferrari 250GTO, men likevel i et nivå som tilsier at vi har forlatt jordens atmosfære og befinner oss i vektløshet! Billedlig talt.

slowmotion

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2009
    Antall liker
    3.478
    Jeg har uansett ikke råd til noe av dette, og det er helt gratis å drømme! :)

EdM00005.jpg

Sist redigert:

bambi

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Antall liker
    12.514
    Sted
    Smurfeland
    Nå er det vel de færreste som kjøper en Ford GT fordi det virker som en praktisk flerbruksbil, da.... men skal man ha noe som er helt vilt, heftig, vulgært hårreisende tøft, bøllete, og rått derimot... Da kan det kanskje være akkurat det som skal til.

Men det er klart det er upraktisk å ha en bil som bruker så mye suppe at man risikerer å gå tom for bensin før man rekker fram til neste bensinstasjon. Minner nesten litt om e-biler akkurat der. :)

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.078
    Torget vurderinger
    0
    Nå er det vel de færreste som kjøper en Ford GT fordi det virker som en praktisk flerbruksbil, da.... men skal man ha noe som er helt vilt, heftig, vulgært hårreisende tøft, bøllete, og rått derimot... Da kan det kanskje være akkurat det som skal til.

Men det er klart det er upraktisk å ha en bil som bruker så mye suppe at man risikerer å gå tom for bensin før man rekker fram til neste bensinstasjon. Minner nesten litt om e-biler akkurat der. :)
    Det var mere snakk om bakkeklaring og det å kunne kjøre over relativt små hindringer i veien.

Men den er jo mildt sagt rå å se til da.;)

ePi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2003
    Antall liker
    1.336
    Denne krysser av i både "sykt" og "lyst på": Bowler EXR S

20121210_Bowler_EXR-S_02_web1000.jpg

Rudi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2004
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Ute i skauen i Våler i Østfold.
    Torget vurderinger
    39
    Jeg synes den er helt rå jeg, en av de mest ultimate bilene som finnes i dag med teknologi som kommer til å finnes i vanlige biler først om noen år. Men seff som fattigmannstrøst kan man jo forsøke og "disse" den med dårlig design etc etc, for meg blir det som sagt bare fattigmannstrøst ;)

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.468
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Den Merza ser ut som en opp-jåla ungarsk taxi... Vedr teknologi tror jeg ikke en Lamborghini er så langt etter... Pen vet jeg ikke om jeg synes den er, men rå, uten tvil...

hfs3.jpg

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.078
    Torget vurderinger
    0
    Designemessig slår den "drosja" Lamboen ned i støvlene!! Men det er selvsagt et spørsmål om smak og da er det vanskelig å diskutere saklig!

Jeg liker den Merchedesen.

Fant drømmebilen på Finn for et par dager siden. Men den var akkurat solgt!! Surt! ca 35K kilometer på en 84 modell. Og så er den solgt når jeg ringer!! FY FAN!! Heldig jævel på Lillehammer som fikk seg en fantastisk bil. Måtte den bringe ham mange gode kilomerer og mye lykke!

Rudi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2004
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Ute i skauen i Våler i Østfold.
    Torget vurderinger
    39
    295226_278086455625061_367232777_n.jpg

For meg er denne den tøffeste 4 dørs stjernebussen som noen gang har vært laget, bilen på bildet var jeg millimetre fra og kjøpe selv for et års tid siden........ har egentlig gått og små angret på at jeg ikke hadde cahoneys nok til og ta det skrittet.

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.468
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Synd de la ned Maybach...På en måte Merz sin resignasjon ifht det ypperste ypperste... Siden Audi greier å holde liv i Bentley og BMW i Rolls. Skulle gjerne hatt Maybach og der oppe..

Og smak kan en ikke diskutere. For meg ser ny Merz nesten utdatert ut og kjedelig ut. Men de lagde noen vakre kreasjoner for mange år siden.

hfs4.jpg

slowmotion

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2009
    Antall liker
    3.478
    Smaken er nok veldig som baken, den er delt. Heldigvis! :)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn