Denne her til speilrefleksen....
Vedlegg
-
56.9 KB Visninger: 450
Denne her til speilrefleksen....
Ekstra-kit til mobilkameraet tenkte eg. Objektivet i ene lomma, telefonen i andre. Og så bare smekker du den på når motivet er derDenne her til speilrefleksen....
Å, til speilrefleksen. Jeg trodde et øyeblikk det var til kompaktkameraet..............................
hmmm... njmm.. eh, ja jo.Akk ja
Den som var Caligula...
Den er nesten like fin som E-type,du kunne kanskje valgt disse:Classic car restorations | JD Classics - HomeMen hvis Norsk Tipping hadde ringt og fortalt at det var de som skyldte meg penger ville jeg kjøpt en slik:
Vis vedlegget 167216
og latt KWE tuklet med den.. Den nest vakreste jaguar som er lagd, og den mest attraktive for meg..
Man må regne med å føre krig noen år, og ta høyde for en brå og voldsom død. Men i tiden imellom kunne man ha realisert seg selv.Akk ja
Den som var Caligula...
Oooooh, stormtrooper 93 Johnsen, Stridsvognseskadron Østlandet til tjeneste. Men vi hadde jo tårn med 20mm på vogna vår da. Snakk om å skyte spurv med kanon. På stedet hvil, hviiiiiiiiiiil!
M 113 med full armering. Begynner den jævla nabobikkja med gneldringa si søndagsmorra er det kjørt.
M 113 med full armering. Begynner den jævla nabobikkja med gneldringa si søndagsmorra er det kjørt.
Skulle likt å se ett sted bikkja er trygg for den metallklumpen.
Jøsses, mann! Trenger du en armert tank for å få kontroll på ei stakkars bikkje, vil jeg påstå at du sliter.....
Har den, og har sett den. Det var litt ment som spøkhmmm... njmm.. eh, ja jo.Akk ja
Den som var Caligula...
Vis vedlegget 167217
Han var vel altetende om ikke annet.
Må bare anbefale denne om du ikke har sett den: Caligula (film) - Wikipedia, the free encyclopedia Helst i den uklippede versjonen. Sterkt undervurdert film.
Hvis du ikke sier det til noen, egentlig for å skremme livskiten ut av eier,n.
Jøsses, mann! Trenger du en armert tank for å få kontroll på ei stakkars bikkje, vil jeg påstå at du sliter.....
!. ALE-drivere.
Boffen, jeg bare lurer litt. Hva skal du bruke den til??
Jeg vet om en sånn en som skal høgges.