JMM
Slava Ukraini!
Hvis du ikke allerede har en eller annen motorstyring til spilleren så burde det i alle fall stille milevis foran et heavy kit i innkjøpskøen.
Absolut värt pengarna, lugnare ljudbild och mer attack. Lika tungt som HK.Hva koster ca en sånn heavy kit til Ace Spacedeck, og har det egentlig noe videre effekt - annet enn det visuelle inntrykket?
Hilsen pragmatiker.
Takk for innspill. Jeg skal vurdere det.Hvis du ikke allerede har en eller annen motorstyring til spilleren så burde det i alle fall stille milevis foran et heavy kit i innkjøpskøen.
Dette lageret er solid nok til en liten personbil, så NAS-en kan gå døgnet rundt. Smøring av lageret etter et par år er aldri feil. Tenk at det fortsatt konstrueres produkter som er ment å vare lenge!Lange pendleturer på MC gjør at tankene vandrer til noe hyggelig og i dag kom jeg på at jeg spurte Penny hos NA om levetiden på lager i Hyperspacen for noen måneder siden.
Hennes svar var deilig nedpå: "leave that problem to your grandchildren or their children"
Så er det bare opp til meg å ikke ha for mange slike morgener som i går, da spilleren fortsatt sto og snurret etter en natts søvn