I Sherwoodskogen - Nottingham Analogue Studios venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • JMM

    Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Innlegg
    8.060
    Antall liker
    8.903
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    Hvis du ikke allerede har en eller annen motorstyring til spilleren så burde det i alle fall stille milevis foran et heavy kit i innkjøpskøen.
     

    hammershaug

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.04.2006
    Innlegg
    950
    Antall liker
    1.061
    Sted
    Gausdal
    Torget vurderinger
    3
    Hvis du ikke allerede har en eller annen motorstyring til spilleren så burde det i alle fall stille milevis foran et heavy kit i innkjøpskøen.
    Takk for innspill. Jeg skal vurdere det.
    Trodde Fletchers konstruksjonsprinsipp og paradegren var korrekt og stabil hastighet, men ser i hvertfall poenget med et raskere skift mellom 33 og 45.
     

    vim01

    Gjenganger
    Ble medlem
    19.06.2003
    Innlegg
    2.199
    Antall liker
    8.122
    Sted
    Gjettum
    Torget vurderinger
    7
    Lange pendleturer på MC gjør at tankene vandrer til noe hyggelig og i dag kom jeg på at jeg spurte Penny hos NA om levetiden på lager i Hyperspacen for noen måneder siden.
    Hennes svar var deilig nedpå: "leave that problem to your grandchildren or their children" :)
    Så er det bare opp til meg å ikke ha for mange slike morgener som i går, da spilleren fortsatt sto og snurret etter en natts søvn :sneaky:
     

    hammershaug

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.04.2006
    Innlegg
    950
    Antall liker
    1.061
    Sted
    Gausdal
    Torget vurderinger
    3
    Lange pendleturer på MC gjør at tankene vandrer til noe hyggelig og i dag kom jeg på at jeg spurte Penny hos NA om levetiden på lager i Hyperspacen for noen måneder siden.
    Hennes svar var deilig nedpå: "leave that problem to your grandchildren or their children" :)
    Så er det bare opp til meg å ikke ha for mange slike morgener som i går, da spilleren fortsatt sto og snurret etter en natts søvn :sneaky:
    Dette lageret er solid nok til en liten personbil, så NAS-en kan gå døgnet rundt. Smøring av lageret etter et par år er aldri feil. Tenk at det fortsatt konstrueres produkter som er ment å vare lenge! ❤
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn